''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Mayıs 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (22)

Allahım size göndermek istediğim ne şarkılar var anlatamam...
Ost'ler hele.... Birikti birikti =)

Ama bu hafta bomba gibi bir çıkış yapan Bigbang'e yer vermemek günah olmaz mı?

'MADE' trailer ları çıktığında nasıl heyecanlanmıştım, nasıllll güzel bir tanıtım hazırlamışlardı. Çıkan şarkılar da beklentim %100 karşıladı. 
Ama daha çok şarkı gelse daha mutlu oluruz tabisi =)

Bu hafta bir dinleyen bir daha dinlettiren Loser ı veriyorum size.
OST ler kenarda duradursun haftaya da Bigbang var menümüzde =)


Nasılllllll bi klip bu!

Tamam Bigbeeeeeeeeeeng diye kendini yırtan bir fangirl değilim ama çokzel değiller mi allaşkına!
Kızlar, kızlarımız kendini G-Dragon diye parçalayadursun ben TOP ve Taeyang severim. Bi ağırlıkları var adamların.

Bu arada Bigbang ufaktan tarz mı değiştiriyor sanki? Sanki sanki???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^