''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Mayıs 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (23)

Bu hafta gelecek şarkı sürpriz olmayacak sanırım çünkü geçen hafta söylemiştim. 

Öncelikle şarkıyı koyayım buraya, siz açıp dinlemeye başlayın bu arada da belki benim bikaç yorumumu okursunuz =)


ALlah'ım nasıll güzel bir klip yine!

Öncelikle G-Dragon en sevdiğim adam olmasa da en başta ona bi bayıldım. Sevimli sevimli bebeh demesi çook hoşuma gitti. Ama şarkının sözlerine bakınca tamamen azmış bir adam olduğunu ortaya çıkıyo ki bence bakmayın =)

Sonra hemen TOP un kısmına atlıyorum (bebişim) ki yine sevimlilikten ölen bir bebeh diyişi var. Ayrıca onun sahnelerini tamamen Charlie'nin Çikolata Fabrikası'ndan fırlamışçasına izledim. Çok beğendim. Ama söylemek istiyorum ki o elindeki şırıngadan fırlattığı şey bence resmen bayaa bayaa spermi simgelemiş. O derece bi klip bence yani =)

Genel olarak TOP ve G-Dragon un bölümleri daha sapıkça Taeyang, Seungri ve Daesung unkiler ise romantik. Ben yine de TOP ve G-Dragon u en çok sevdim =)

En sonda hepsinin ortak söylediği, çıldırdığı, uzayda uçtuğu kısım da çook güzel. Burda da arkadan bebeh sesleri duyulor ki buradan da anlıyoruz ben bu bebeh olayına bayılmışım ^^

Adamlardaki oyunculuk, sevimlilik almış başını gidiyor. Ne olacak bu durum arkadaşlar???

Not: Yeni kliplerde hep yabancı kızların oynadığını siz de farkettiniz mi? Koreli kızlara noldu acaba? Beğenmiyolar mı artıkın???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^