''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Mart 2015 Salı

İzledim: Healer

Bu aralar çok sık dizi izleme vakti buldum çok şükür!

Ne şanslıyım ki üst üste şahane dizilere denk geldim.


Öncelikle bir itirafta bulunmalıyım. Healer'ın aynen adında olduğu gibi şifacı olan, mistik güçlere sahip bir adamdan bahseden fantastik bir dizi olduğunu zannediyordum =))) Tamam dalga geçmek yok =)

İkinci itirafım da, dizinin çok iyi olduğunu herkesten duymamın yanı sıra asıl izleme sebebim başrol Ji Chang Wook'un çoook uzun zamandır hayran olduğum Tayvan'lı aktör Mike D'Angelo'ya benzemesi. Buyrun kendiniz görün yani =)

İlk resim Ji Chang Wook, ikincisi ise Mike D'Angelo <3 <3 <3
İnanılmaz bir benzerlik yok mu? Bana öyle gelmiyor değil mi?

Dizinin konusu cidden çok karışık. Özür dileyerek anlatmaya teşebbüs bile etmemek istiyorum. Açıkçası ilk 7 bölümde falan hiçbir şey anlamadım ve kendimi bariz bir gerizekalı olarak hissettim ^^ Daha sonrasında olaylara adapte oldum, karakterleri anca öğrendim ve zaten kaptırdım gitti, kopamadım.


Öncelikle her dizi yorumunda olduğu gibi esas oğlanla başlamak istiyorum.
Arkadaşlar ben Empress Ki falan izlemedim. Allahım ne büyük aptallıkmış meğersem. Bu adamdan bunca zaman nasıl haberim olmamış. Yepyeni bir hayranlık geliştirdim, yepyeni bir saplantım oldu hayırlı olsuuuun.

Bu Ji Chang Wook nasıl tatlı, nasıl karizmatik bir adam. Hem cesur ve karizmatik hem de şapşal ve korkak rolünü şahane canlandırmış. Ba-yıl-dım!!!

Ayrıca bir de karakterden bahsetmek istiyorum. Healer böyle sevgisiz büyümüş, sevgiye hasret, kedi yavrusu gibi bi adam. Yani dıştan bakınca güçlü ve korkusuz ama içi yumuşacık ve yaralı. Sevgilisinin boynuna kafasını sokması, uzun uzun kokusunu içine çekmesi, sanki gerçek değilmiş gibi ona yapışması ve ayrılmak istememesi... Pansuman yaparken, yemek pişiriken, otobüsteyken ... Her an sevdiği kadının dibinde olmak isteyen, adeta yanındaki kadını bulduğuna, onun gerçek olduğuna inanamayan ve bu rüyadan uyanmak istemeyen bir adam... Sevgiye olan açlığını ve ne kadar güzel sevebilen bir adam olduğunu gösteren o kadar çok sahne vardı ki apaçık söylüyorum aşık oldum! (Melly yine hasarlı adamlara olan takıntısını belli eder)

Allah önce bana sonra da kalırsa sizlere birer Healer nasip etsin diyorum kukiler ^^


Bu da esas kızımız Chae Young Shin. Park Min Young benim en sevdiğim aktrislerden bir tanesidir. Burda da bayıldım kendisine. Hem çok güzel,, hem oyunculuğu abartısız ve doğal. Çok güzel ağlıyor, çok güzel gülüyor. Benim nedense oyuncularda ilk dikkat ettiğim şey ağlama ve gülme sahnelerinin gerçekçiliği ki o bunları bana şahane geçirdi. Hayran kaldım.


Bir de çift olarak ele almam lazım Allah'ın emri!


Bunun için yorum yapmadan önce bikaç fotoğraf paylaşmanın en doğru yol olduğunu düşündüm.


Zira aşırı aşırı ötesi tatlılar!


Çift olarak şahanelerdi. İnanılmaz bir uyum vardı. Hem tip, kimya olarak hem de oyunculuk olarak. İkisini de çok sevdim.


Elbette ki paylaşacak çok değerli yan roller falan da var ama ben bu yazıyı uzattıkça daha daha çok Healer fotoğrafları paylaşmak istiyorum.

Bu dizi bana şahane bir adam tanıttı. Kill Me Heal Me'nin etkisinden uzun süre çıkamam derken birden Healer etkisine kapıldım. Yani çok çok çok iyiydi. 

Etkili aksiyon sahnelerinin yanı sıra aşk dolu romantik de çoook sahne vardı ki ben aşk izlemeyi çok seviyorum. 
(gerçek aşka pek inanmadığımdan benim için fantastik bişeyler -ejderha falan- izlemekle aynı değerde ^^)

Neticede izleyin, izlettirin kukiler gerçekten süper bir dizi ve süper karakterler, olay akışı. Ama uyarıyorum bayaa karışık, ilk bikaç bölüm beyin ambale oluyor =))

Kendizine iyi bakın, öptüm^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder