''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Mart 2015 Çarşamba

İzledim: Kill Me Heal Me

Uzun zamandır Once Upon a Time a taktığım için Kore dizisi izleyip yorumlayamamıştım. 4 sezonluk dizinin 3 sezonunu bitirdim sonra 'bi durrr' dedim kendime. 4. sezon henüz bitmedi ve ben su gibi dizi izlediğimden yeni bölümleri bekleyecek peygamber sabrına sahip değilim. 

Hayır işin kötüsü ben bu diziyi izlediğim sırada millet nasıl övüyor Kill Me Heal Me yi avuçlarım falan kaşındı. Neyse şahsen bizzat kendim dizi bitince topluca izleyengillerden olduğum için sabrettim ve sonunda en sonunda izledim!!!


Önce kendimce bir özet geçeyim...
Esas oğlanımız Cha Do Hyun geçmişinde büyük bir travma atlatmıştır. Bu travma sebebiyle bilinçaltı bünyesinde çeşitli karakterler ortaya çıkarmış. Yani kısacası çoklu kişilik bozukluğuna sahip. Bu karakterler olduk olmadık zamanlarda ortaya çıktığı gibi kontrol edilemez davranışlar sergiliyor. Cha Do Hyun kendisine gizli ve özel bir doktor olarak esas kızımız Oh Ri Jin'i tutar. İkisi arasında bir aşk doğarken geçmişlerinin de tahmin edilemeyecek bir şekilde kesiştiği ortaya çıkar.


Dizi bittikten sonra tamamen Ji Sung'un etkisi altındaydım açıkçası. Her bir kişiliği öyle bir canlandırmış ki sanki hepsi farklı bireyler, insanlar izlenimi yarattı bende.
Dizinin sonuna doğru Cha Do Hyun iyileşirken tek tek karakterlerin yok oluşunu izledik. Her bir karakteri izlerken sanki bi birey ölüyormuş gibi hüngür hüngür ağladım. Ji Sun'u zaten hep çok severdim ama burda hayranlığım on kat arttı. Saygıyla önünde eğiliyorum!!!


Bütün alt benliklerden ayrı ayrı bahsedip ağır spoiler vermek istemiyorum ama en sevdiğim alt benlikten bahsetmek zorundayım. Shin Se Gi! Cha Do Hyun'un en acılı, en güçlü ve en dağılmış parçası. Çok asabi, şiddete meyilli ama bir o kadar sevgiye aç. Hatta esas kıza ilk aşık olan, herşeyini onun için feda etmeye hazır olan benlik. Beni az da olsa okuyanlar her zaman bad boy imajına tav olduğumu bilir. Benim favorim dizi boyu Shin Se Gi oldu ve o giderken hıçkırıklarımı tutamadım ^^


Sıra geldi esas kızımız Oh Ri Jin'e. Oh Ri Jin'i Hwang Jung Eum canlandırmış. Ben şahsen başroller arası inanılmaz bir kimya yakalayamadım. Ayrıca Hwang Jung Eum'un mimiklerini pek çok yerde abartı buldum. Ayrıca da çığlık attığı sahneler de beni çok ama çok rahatsız etti. İzlerseniz eminim ne dediğimi anlayacakasınız. Ama totalde sevimliydi ve Ji Sung'a ayak uydurmuştu. Daha iyi birileri olabilir miydi? Evet. Ama elimizdekiyle idare edicez ^^


Son olarak Oh Ri On karaterine ve ona hayat veren Park Seo Joon'a gelmek istiyorum. Park Seo Joon'u Witch's Romance dan hatırlarsınız. Orda ilk defa izlemiş ve tek kelimeyle bayılmıştım. Burda ilk başta yan rolde diye üzüldüm ama sonra bütün üzüntümün boşa olduğunu anladım. O kadar güzel oynamış ve karakter o kadar tatlı ki adeta başroldü. Mimikleri şahane bu adamın! Oh Ri On da şahane bir adamdı. Ne diyeyim, yemelik bişey yani ^^

Kızlar koşun koşun izleyin bu diziyi. Bittiği için şuan bi boşlukta hissediyorum. Gerçekten çok güzel bi dizi. It's Okay That's Love sevenler buna da bayılacak! Valla bak!

Kendinize iyi bakın kukiler...




2 yorum:

  1. benim dizimi anlatmışsın <3 , favori dizilerim arasında ilk 5te , her hafta az beklemedim yeni bölümleri, izlemeyenlere tavsiye ederim inanılmaz güzel bir dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa gerçekten mükemmel bi diziymiş ^^ her hafta sabırla yeni bölümü beklediğin için seni tebrik ediyorum ^^ gerçekten herkes izlemeli, en azından sırf Ji Sung'un mükemmelliği hatrına <3

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^