''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Mart 2015 Cuma

Review: It's Skin Hyaluronic Acid Moisture Serum

Bunca hastalığın üstüne kallavi bir yorum yazısı gireyim de bikaç gün daha beni affedin edim kendi kendime ^^ 

Cidden hastayım a dostlar. Bu yazıyı nasılll yazdığımı bi ben bilirim bi de Allah çünkü biliyosunuz ki yazmaya başladım mı durdurabilene aşkolsun =))
Günün konusu It's Skin'in nemlendirici serumu.


Biliyorsunuz ki son 1-2 senedir bu hyaluronic acid olayı çok popüler oldu. Ben de çorak topraklardan hallice cilde sahip bir birey olarak bir ürün alıp denemeyi kendime görev edinmiştim =) 

Ürün hemen hemen bir el boyutunda mavi ve bence çok sevimli bir kutuda geldi. Kendim şahsen ambalajlardan çok etkilendiğim için böyle ayrıntılı tanımlar yazıyorum ^^

You know that recent years hyaluronic acid got very famous. I have very dry skin like deserts, so I had to try some porducts.

It comes in a baby blue box and I think it's very cute. 




Kutunun 3 tarafının fotoğrafları bu şekilde Tek tarafında İngilizce açıklamalar var. Hyaluronic acidin etkisinden ve kullanım talimatından falan bahsediyor. Bir de içindekiler kısmı var. Pek özel bişey yok yani.

These are the 3 sides of the box. There is English description on one side. It talks about hyaluronic acid and directions to use the product. Also ingredients. Nothing so special.


Ürün 40 ml'lik cam şişede. Cam şişede olması gereksiz bir ağırlık yaptığı için seyahatlere pek uygun değil. Ama görüntü olarak çok kaliteli ve klas duruyor orası ayrı =) Ağzı da pompalı ki ben bunu çok kullanışlı buldum. Kullanmak istediğiniz miktarda ürünü kolaylıkla alabiliyorsunuz. Kokusu bu arada cennet gibi, mükemmel!!!

Product comes in a 40 ml glass bottle. Glass bottle makes it unneccesarily heavy and not travel friendly. But it looks very classy =) There is a pump which is very useful. You can take as much product as you like. Smell by the way, heavenly, perfect!


Krem kadar katı değil losyon kadar sıvı değil tam orta kıvamda =) Benim yüzüme 2 pompa kadar yeterli geldi ama yanaklı bi tipim. Yani kaşık kadar yüzünüz varsa 1 pompa da yeterli olabilir size =) Ben günlük cilt bakımımda akşamları kremden önce kullandım. Bir süre her gün kullandıktan sonra yaa çok da işe yaramıyomuş bu diyerek haftada bikaç güne düşürdüm =) Açıkçası şu anda da çok faydalı bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Cildimin ekstra neme ihtiyaç duyduğu zamanlarda nemlendirici öncesi sürüyorum. Cildi kısa süreli yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor ki o hisse bayılıyorum. Ama dediğim gibi kısa süreli =)

The texture of the product is between cream and lotion. I use 2 pumps for my face but I'm a cheeky one =) If your face is small you might use 1 pump. I use it before my night cream in my daily skin care routine. After using for a while, I thought that it doesn't work that much and started to use 2-3 times per week. Honestly I think it is not very beneficial. When my skin needs moisture boost I do apply. It makes my skin soft and smooth for a short period of time. But as I said, s very short period of time.


Sonuç olarak bence kuru ciltlilerin çok da faydalanabileceği bir ürün değil. Normal ve karma ciltliler ise çok memnun kalabilir. Hatta yazın nemlendirici yerine direk kullanılabilir diye düşünüyorum. Hafif, çabuk emilen, güzel kokulu ve nemlendirme özelliği yeterli bir ürün. NEMLENDİRİCİ SERUM olarak ise maalesef yetersiz.

Umarım bu yorum size ufak da olsa bir fikir vermiştir.
Kendinize iyi bakın kukiler ^^

At the end, it is not a useful product for dry skins. Normal and combined skinned people might enjoy this. In summer it can be used as a moisturiser. Light, fastly absorbed, good smelling and  good moisturizing product. As a MOISTURE SERUM unfortunately it is not enogh!

I hope you like my review.
Take care cookies ^^








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^