''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Şubat 2019 Pazartesi

İzledim: Clean With Passion For Now Dizi Yorumu


Haififten pasaklı ve umursamaz olan Gil Oh Sol, misofobisi (mikrop, pislik fobisi) olan Jang Seon Gyul'un temizlik şirketine girer. Bu iki zıt karakterin yolu devamlı kesişir ve aralarında bir çekim oluşur. Oh Sol'ün yardımıyla Seon Gyul hastalığının üstesinden gelmeye başlarken Oh Sol'da patronunun yardımıyla hayatını yoluna koymaya başlar.


Farkediyorum ki Yoon Kyung Sang'ın pek bir seveni yok. Tamam adam çok yakışıklı, aşırı karizmatik demiyorum ama dev boyu, kar gibi cildi, dolgun dudakları ve tombik yanaklarıyla kendine has bir cazibesi var bence. Yani seksi değil de kocaman bir oyuncak ayı gibi. Sarılmak istiyor insan hahahaha ^-^

Oyunculuğunu da beğeniyorum ayrıca. Özellikle Rebel dizisinde kendisine ne kadar hayran kaldığımı, diziye de ne kadar aşık olduğumu anlata anlata bitirememiştim yazımda. 
(Rebel: Thief Who Stole The People yorumunu merak edenler için tıktık)


Kim Yoo Jung çok güzel değil mi allaşkına? Yani Allah ağzını burnunu kutu gibi özene bezene yaratmış maşallah! Çok beğeniyorum bu kızı. Ayrıca böyle bir sempatiklik yok! Ne yapsa tatlı kız. Oyunculuğu da gayet güzel. Önümüzdeki yıllar için çok önemli bir başrol bence. Ama henüz sanki küçük yaaa... Ne bileyim daha büyümemiş gibi geldi bana.

Karakteri olan Gil Oh Sol bana kalırsa çok yüzeysel ve basit yazılmıştı. Yani iki boyutluydu sanki hiç derinliği yoktu. Her hareketi tahmin edilebilir, duygusuz, düşünülmemiş geldi bana. Çok zevk alamadım bu bıcırık kızdan.


Seveceğimiz türden öpüşmeler, tensel temas bolca var bu dizide. Vallahi sapık falan demeyin ne yalan söyleyeyim benim de hoşuma gidiyor yani izlerken. Pançik pançik aşk hikayeleri beni çekiyor.

Bu devle cücenin kimyası da şaşırtıcı hani. Kamera arkalarını izledim de nasıl iyi anlaşıyolar anlatamam. Kamera arkasında o kadar dokungaçlı olan çiftler hep dizilerde iyi yansıyor ekrana zaten.
Amaaaaaaaa....

Yaş farkı çok be annecim. Yani belli olmasa neyse dicem... Belli de oluyor. 31 yaşındaki adamın karşısına 19 yaşındaki kızı koymaya ne gerek var? Aktris mi bitti aktör mü memlekette? Ya bekleyin bu kız büyüsün azcık, yada birsürü yeni yetme 20'lik yeni aktör var yani, karşısına onlardan koyun. Ne biliyim bi gereksiz geldi bu durum.


Dizide bir ikinci erkeğimiz var ki, We Got Married'den beri 'en iyi aşık' olarak kafamda kalan Song Jae Rim. Nasıl güzel değerlendirilebilecek, nasıl dolu bir karakterdi... Ama yoktu yani... Hiç kullanılmamış, geliştirilmemiş, sahne yazılmamış... Resmen yazık olmuş adama!
Çok güzel hikaye doğardı halbuki ondan. Karakterin arkasındaki o gizem bu kadar mı üstün körü, özensiz işlenir allaşkına! Aklıma geldikçe sinirleniyorum. Gerçekten güme giden, yazık olan bir karakter oldu...


Dizi genel olarak hiç beğenilmemiş gördüğüm kadarıyla. Reytingleri neredeyse %2'nin bile altında. Herkes hem dizinin hem de çiftin uyumunun hiç iyi olmadığını düşünüyor.

Bana kalırsa dizi bir fecahat değil. Ama diziyi ayakta tutacak temel bir konu yada olay örgüsü yok. Yani bu iki kişinin birbirine aşık olmasını izliyoruz o kadar. Haa sonuna doğru 'aman kolay kolay bir araya gelemesinler, bir engel sokalım da aksiyon olsun' mantığıyla araya sokuşturulan bişeyler var ama aşırı manasız!


Kiii bu da bizi o saçma sona getiriyor. Pek çok dizide gördüğümüz 'azcık ayıralım bunları, zaman geçsin, bi acı çeksinler sonra tekrar kavuşsunlar' sonu var. Son zamanlarda Pretty Sister Who Buys Me Food'da da görmüştüm ki orda da aşırı gıcık olmuştum. Hiç sevmediğim bir son çeşidi ki bu dizide daha da abes durmuş çünkü ayrılık sebepleri çok saçma.


Uzunn lafın kısası bence dizi bir şaheser değil ama abartıldığı kadar kötü de değil yani. 

Basit, akıcı ve eğlenceli bir senaryo var. Kafa dağıtmak, yorgunken izlemek, neşeli romantik bir komedi arayanlar için birebir.







2 yorum:

  1. Ben diziyi beğendim..İkili hoşuma gitti açıkçası...Yoon Kyung Sang hakkında doğru söylüyorsun..Rebel de ben de çok beğenmiştim. Muazzam yakışıklı denmese de oldukça hoş biri...Kim Yoo Yung oyuncak bebek gibi zaten, al yanaklarını sık..Reytinglerinin düşük olmasına hayret ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de ikilinin pançik sahneleri oldukça güzeldi. olay örgüsü zayıftı bence ve o yüzden reytingler düşük kalmış. yani hiç bişey olmadı dizide aslına bakarsak sonunda. yoon kyung sang'ın gizli takipçilerindenim, ensesindeyim her an vallahi^^ değeri bilinmeyen oyunculardan bence^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^