''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Mart 2017 Çarşamba

İzledim: Trot Lovers

Yine blogdan silinmiş yorumlardan birisi. Teee 2014'ten kalma. Yazıyı aynen paylaştığım için zaten en başta belli olucak bi komik geldi bana ama neyse hihih^^

İzlemeyenler için güzel fikir olur inşallah^^



Evet evett biliyorum, çoook geç kaldım bu diziyi izlemek için. Ama izlenecekler listem öylesine kabardı ki, sıralamam şaştı. 2014 bitmeden güzel bir değerlendirme yapabilmek için hemmen Trot Lovers ı listenin başına aldım. İyiki de yapmışım!!!


Dizide bir kez daha büyük aşklar nefretle başlar tezinin kanıtlandığını görüyoruz =)) Pop müziğin kral Jang Joon Hyun ve trot müziğe yeni başlayan Choi Chun Hee, birbirleriyle vakit geçirmek zorunda kalınca zamanla birbirlerine aşık olurlar. Klasik =)


Dizinin konusu çok güzeldi. Böyle klişe bi hikayenin işleniş şeklini de beğendim. Ama dizinin en güzel yanı trot şarkılardı. Trot müzik geleneksel Kore müziğine verilen isim. Şimdiye kadar sadece 1-2 şarkı duymuştum. Bu diziden sonra daha çok dinleyeceğim kesin =)


Diziyle ilgili bikaç yoruma gelecek olursaaaaakk...


Joon Hyun'un kaza sonucu hafızasını kaybedip aşık olduğu kadının Chun Hee olduğunu unutması, bundan faydalanan eski sevgilisi Soo In'in de hala sevgililermiş gibi davranması, Chun Hee'nin de Joon Hyun'a travma yaratmamak için gerekleri anlatmaması kısmı tamamen ama tamamen Fated to Love You'ya benziyordu. Ve hatta Chun Hee'yi seven ve herşeye rağmen bekleyen aşırı iyi kalpli Geun Woo karakteri bile aynen vardı Fated to Love You'da.


Park Soo In. Joon Hyun'un eski sevgilisi. Tam bir kıskançlıklar prensesi. Bu karakterin varlığına inanamadım. Yani kendini beğenmiş, kıskanç bir kız olmakla kötü kalpli bir katil olmak arasında çoook kalın bir çizgi var bence arkadaşlar. Bu kız Chun Hee'nin işinde ilerlemesini, eski sevgilisi Joon Hyun'la birlikte olmasını ve kendi hoşlandığı şirket başkanı Geun Woo'nun Chun Hee'den hoşlanmasını çekemedi. Bu yüzden de ona kötülük yaptı, tuzak kurdu, iftira attı falan derim sanıyorsunuz değil mi? Hayır bayaa öldürmeye çalıştı. Yani kimilerine pek anormal gelmemiştir belki ama bana geldi çünkü dizinin başında her ne kadar 2. kadın karakter olsa da bu kız bana iyi kalpli gibi gelmişti. Hayat şartları, etrafındaki insanlar (özellikle annesi) yüzünden bazı pislikler yapacağını biliyodum ama yok efendim kız bayaa bildiğin şeytan çıktı. Haa dizinin sonunda da melake oluşu enteresandı tabii.


Choi Chun Hee'ye bayıldım. Yanlış hatırlamıyorsam Jung Eun Ji'nin başka bir dizi yada filmini izlemedim. Oyunculuğunu, sevimliliğini, sesini... Herşeyini çok sevdim.


Jo Geun Woo'ya gelince. Yine nasıl kız onu seçmedi inanamadım. 4-4'lük erkek modeliydi. Ama söylemeliyim ki bu dizide bana çok garip gelen bir şey vardı. O da Shin Sung Rok'u iyi kalpli bir adam rolünde izlemekti. Yani My Love From Another Star'daki haline o kadar adapte olmuşum ki sanki her an bir pislik yapacakmış gibi tetikte izledim =)) Yazık oldu karaktere aslında ama yine de çok sevdim. O kadar kötü bir adamdan sonra bu kadar iyi birisi olması hem hoşuma gitti hem de ters köşe oldu =)


En önemli yorumu en sona sakladım =)) Arkadaşlar, canlar, kukiler... Güzelim Ji Hyun Woo ne hale gelmiş allaşkına!!!! Ben Queen In Hyun's Man i büyük bi zevkle izlemiş ve bayılmıştım. Sen ordaki güzelim adamı al, saçlarını özenti sarısına boya. Karizmasını yerle bir et. Olacak şey mi canım?!? Hiç ama hiç beğenmedim. Allahtan şirin bir şey de gözüme bikaç bölüm sonra pek batmadı =))


Bir de Ji Hyun Woo'nun çok güzel bir özelliği var. Birlikte oynadığı kadın karakter kim olursa olsun öyle bir rol yapıyor ki, bunlar kesin gerekte de sevgili, ayyy nasıl da aşık aşık bakıyo diyosunuz içinizden =)) Gerçi Queen In Hyun's Man deki rol arkadaşı Yoo In Na yla cidden birliktelerdi ama olsun, burda da aynı duyguyu verdi bana. 


Gördüğün üzre sevgili okur, ben bu diziyi sevdim. Ya Melly herşeyini eleştirmişsin neresini sevdin allaşkına? diyorsanız demeyin! Ben herşeyi eleştiririm. Ama çok severek, merakla izledim. Bitince de üzüldüm. Demekki güzelmiş =))

Kendinize iyi bakın kukiler.

Görüşürüzzz....

2 yorum:

  1. Ay anılarım depreşti , nerdeyse izleyeli bu diziyi 3 yıl olmuş ^^ yazını çok zevkle okudum , hatırlamışta oldum :D
    O ikinci kızda tam bir gıcık tipi vardı bence :D
    Şarkılarda çok güzeldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi? ben de yayınlarken nostalji oldum^^ ayrıca cidden dizinin hit noktası şarkılarıydı. şimdi düşünüyorum da bu diziden sonra trot müziği daha çok dinlemeye başladım, orası kesin!

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^