''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Haziran 2016 Cumartesi

İzledim: The Fugitive: Plan B


Jini çocukluğundan beri etrafında kim varsa öldürülmüş, devamlı kaçarak ve korku içinde yaşamış bir kızdır. Şimdiye kadar tüm ailesini kimin ve neden öldürmeye çalıştığını bulmak için dünyaca ünlü bir dedektif olan Ji Woo'yu tutar. İkisi gerçekleri ortaya çıkarmak için yolları sürekli olarak Jini'nin sevgilisi Kai ve kafayı Ji Woo'yu yakalamakla bozmuş ola polis Do Soo ile kesişir.



Kısa zaman önce Please Come Back Mister ile izlediğim Rain bana yeterli dozda gelmemiş sanırım, Rain özlemiyle başladım diziye. Rain'i çok severim ve bunca yıl nasıl izlememişim kendime şaşırdım açıkçası.

Komedinin eksik olmadığı, istisnasız her bölümün izlemelere doyulmayan aksiyon sahneleriyle dolu olduğu paldır küldür bir dizi! Ben ki romantik dizileri severim, yine de bu aksiyona bayıldım.



Rain'i çok ama çok sevdiğimi söylememe gerek yok sanırım.

Ji Woo duygusuz ve alaycı görünen ama aslında her şeyi herkesi çok umursayan ve duygu dolu bir dedektif. İlk başlarda abartılı hareketleri, şapşal halleri bi garip gelse de sonradan karakterin yaşadıklarıyla öyle bir örtüşüyor ki... Kocaman gülümsemesi olan renkli mi renkli bir adam.



Özellikle kamera arkası görüntülerde oluşan özel bölümü izledikten sonra Rain'e olan hayranlığın ekstra arttı. Diziyi izlemeseniz de belgesel tadında o bölüme bir göz atın derim. Rain'in gerçek karakteri şakacı, güler yüzlü Ji Woo'yla aynıymış. Rain kendisini canlandırıyormuş resmen. Bu kadar hayat dolu ve hareketli bir adamın nasıl 3 yıldır Kim Tae Hee ile olduğuna da aklım ermiyor bu arada. Neyse...

İnanılmaz alçak gönüllü, herkesle konuşan herkesi eğlendiren, setin maskotu tadında bir adam. Ayrıca aşırı çalışkan ve alçak gönüllü. Dublör kullanmayı reddedip tüm sahneleri canı acıyarak ve sakatlanma uğruna kendisi çekmiş. Acıdan yerde yatarken 'set hazır'ı duyunca yerinden zıplayıp kimseyi bekletmek istemeyen bir adam. Daha neler neler söylerim onun hakkında ama susuyorum.



Jini yıllarca kaçmanın vermiş olduğu bıkkınlıkla hırçın ve dik kafalı bir kız. Yine de uzun süre inadından vazgeçmeyip, gerçekleri göremeyerek kendisine yardım etmeye çalışan bir adama inanmayıp ona kötü davranması beni çileden çıkardı.

Lee Na Young'u ilk defa izledim. Kendisi geçtiğimiz sene Won Bin'le evlenen kadınmış. Tabi Won Bin'in peruk gibi saçlarına bakmaktan evlendiği kadının yüzüne bakamamışım malum^^



Dizinin baş rollerinden birisi denilebilecek kadar ilgi çekici polis Do Soo başlarda ennn ama en gıcık olduğum rollerden birisindeydi. Böyle işin iç yüzünü bilmeden kafayı bir adama takmış, onu yakalamayı hırs haline getirmiş ama aslen çok iyi, işine aşık onurlu polis karakteri olur yaa... Hah işte o! Ama sonradan hem güzel bir aşığa hem de doğru yolu gören bir adama dönüştü. Dizinin yıldız adamlarındandı. Ayrıca özel bölümde de seslendirme yaparak sesinin güzelliğini bi kere daha gösteriyor^^



Daniel Henney'de yüzünü aşkını saplantı haline getirmiş bir adam olarak boooool bol gösteriyor bu dizide. Sevenlere duyurulur.



Diziye dair söylemek istediğim ilk ve en önemli şey: şimdiye kadar izlediğim en ama en iyi aksiyon/dövüş sahneleri bu dizideydi! Dövüş değil adeta dans! O kadar beğendim, koreografa tebrik mesajları yollayasım geldi. Özellikle Rain'in olduğu (ki elbette hemen hemen hepsinde vardı) sahneler inanılmazdı, hele de dublör olmadan kendisinin o hareketleri yaptığı düşünülürse... Normal bir dizide bazı dövüş sahnelerini atlar, atlamasam da sıkılırdım. Burda bazı sahneleri geri alıp tekrar izleyesim geldi.



Peki hiç mi olumsuz yanı yoktu dizinin? Ben varsam eleştiri de vardır tabii ki^^


  • Öncelikle aşk sahneleri yok denecek kadar azdı. Ha kimilerine normal gelmiş olabilir ama benim gibi aşk izlemeyi seven birisi için azdı işte! Sonuna kadar o ilişki bi oturmadı rayına, gıcık oldum.
  • Son her zamanki gibi asla ama asla tatmin etmedi beni. Herkes için -özellikle de polis Do Soo- anlamsızdı son.
  • Sen dizine baş rol diye Rain'i koy, sonra ondan faydalanma! Dizinin müzikleri oldukça kötüydü bence.
  • Dizinin kadrosu aşırı ama aşırı kalabalıktı. Dizinin ortasına kadar kim kimdi, kim kimin nesiydi tam oturtamadım kafamda. Gerçi o kalabalık kadro her şeyi daha komik hale getirdi^^

Çift uyumundan falan bahsetmedim, dediğim gibi aşk pek ön planda değildi. Peki ben nasıl sevdim böyle bi diziyi? 

Rain'in güzel yüzü, sempatisi ve büyük bir şov  tadındaki dövüş sahneleri hatrına bir fırsat verilir bu diziye diye düşünüyorum. 

2 yorum:

  1. yaa dizi yazılarına yetişemiyorum artıkın kardeeeş :)
    birain'nin bende çok hayranıyım.
    diziyi yılaar önce izlemiştim.baş roldeki soğuk nevale kızı da nerden bulmuşlar yaf :P
    dizi müziklerini birain'nin kurduğu gurp mblac hazırlamıştı ama grubun adı nasıl yazılıyo bilemedim :))
    kendi grubunun reklamı olsun diye onlara söyletmiş zaar bütün şarkıları.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski izlediğim dizileri yazmıyorum bi de düşün yani^^ haftada 1 dizi izlemeye çalışıyorum genelde.
      ya kızın başka adam akıllı pek bi dizisi falan yok zaten. ama ünlüymüş bayaa.
      aaa doğru diyosun mblaq yapmış şarkıları ama cidden hiçbirisi kulağımda kalmadı, hepsi ifadesiz şarkılardı yani. rain solo yapaydı da kulaklarımızın pası silineydi di mi ama^^

      Sil