''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Ekim 2015 Pazar

Bana Çok Uzak Bir Doğu

Kore'de 2 versiyonu olan kült Full House dizisinin Tayland versiyonu yapılmıştı geçen sene. 


O kadar güzel o kadar güzeldi ki hem 2014'ün en sevdiğim dizilerinde en başı aldı, hem Tayland dizileriyle tanışmamı sağlayıp önyargılarımı yıktı hem de Mike D'Angelo denilen bu mükemmel ötesi adamla tanışmamı sağladı.

Sevimli, yakışıklı, sempatik bir adam olmasının yanı sıra iyi bir oyuncu ve iyi bir şarkıcı.Acayip de dans ediyor laf aramızda^^


Kaşına gözüne kurban olunası bu adamın ağır sapığıyım o diziden beri. Bütün platformlarda stalklıyorum. 

Benim gibi Mike hayranlarından çok Mike-Aom çifti hayranları daha fazla diyebilirim, yani dizideki çift. Dizinin hayranları arasında çift olarak öyle bir bütünleşmişler ki, kimse onları ayrı görmek istemedi. Çaktırmayın aralarında da gerçekten bir şeyler var sanırım^^ 

Neyse efendim bu çift uzun tezahüratların ardından dayanamamış, başka yapımlarda ayrı ayrı yer alarak hayranlarının kalbini kırmayı göze alamamış şirin mi şirin yeni bir dizi çekme kararı almış. Kore'de Playful Kiss, Japonya'da Itazura Na Kiss adıyla yayınlanan diziye Tayland dokunuşu yapacaklarmış.


Çok iyi yapıyorlar bence zira Full House versiyonları diğerlerini sollamış, mükemmele yaklaşmıştı. Yeni dizilerinin adı da Kiss Me.


Nasıl heyecanlandım anlatamam.... 2 bölümü çevrilmiş durumda ama izlemek için sabırla sonunu bekleyeceğim. Yada sabırsızlıkla...


Efendim bu Mike'ın bir de sempatiklikten yemelere doyamadığımız bir eski müzik partneri, kardeşi var: Golf. Malum stalker olmak aileyi de gözden geçirmeyi gerektirir, Golf'ü aile üyesi olarak görünce de onun da sıkı takipçisi olmuş bulundum. 

Henüz hiçbir yerde izlemedim ama onun da kardeşiyle eş zamanlı heyecan dolu bir dizisi çıkıyor. Sanırım manga uyarlaması, Devil Lover. Şimdilik birkaç fragmanını gördüm ve oldukça heyecanlı gibi duruyor.


Dur durak bilmeden Kore yapımları izleyen ben elimi 3-5 Japon ve Çin yapımına atmıştım ama Tayvan bambaşka bir boyut, çok başka bir diyar benim için^^

Şanslı Golf, kardeşi Mike sayesinde benim gibi sadık bir izleyici kazandı hahahaha.

Siz de umarım benim sayemde izlemediyseniz mükemmel Full House Tayland'ı ve Mike'ı tanırsınız. Hatta benim gibi Kiss Me'yi izlersiniz. Golf'a kefil değilim ona göre^^

P.S. Mike'ı tanıyın ama benden çok sevmeye çalışanı çizerim^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^