''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ağustos 2015 Salı

İzledim: Orange Marmalade


Vampirlerin bilindiği bir dünyada vampir olduğunu gizleyerek liseye gitmeye çalışan bir genç kızla vampirlerden nefret eden bir çocuk arasındaki aşk...


En sevdiğim vampir teması ve bayıldığım CNBLUE üyesi Lee Jong Hyun izletti bana bu diziyi. Aslında dizi bitti sanıp 2 bölüm izledikten sonra dizinin bitmemiş olduğunu öğrendim ve diziyi bıraktım. Bu arada dizinin bitmesini beklerken kötü yorumlar internette dolaştı, dizi 16 bölümden 12 bölüme düşürüldü. Ama ben vazgeçmedim.

Hay benim aklıma!


Lee Jong Hyun 2. adam. Her zamanki gibi sevgisiz büyümüş, asi, sorunları olan, bad boy imajlı ikinci adam aşkı hastalığına kapıldım. Evet Jong Hyun'u çok seviyorum ama  olmasaydı da bu karaktere aşık olurdum. Tam tipim!


Ahanda başroller! Bahsedesim hiç yok. Daha soğuk daha anlamsız insanlar bulunamaz mıymış, bulunamazmış heralde. Hiç sevmedim.


Dizinin ilk 2 bölümünü izlerken çok sevinmiştim, enerji dolu güzel bir gençlik dizisi izleyeceğim diye. Dizinin atmosferi ferah ve neşeliydi. Sonra ara verdim, 3. bölümden bir başladım ki... Olanlar oldu.


Önce diziyi izlenir yapan tek karakter 4. bölüm civarlarında öldü, sonra hafıza kayıpları, birden bire anlamadığım bir şekilde Joseon dönemine geçip anlam veremediğim olayların olduğu bölümler, sonra geleceğe dönüş, cezalar, ölülerin dirilmesi... Tam her şey daha saçma sapan olamaz derken geçmiş hayatını hatırlayan bir insan...


Gerçekten! Her şey daha saçma sapan olabilir miydi? 

Malesef üst üste sevmediğim diziler denk geldi. Bence bu diziyi asla ama asla izlemeyin. Dizinin tek güzel yanı CNBLUE Lee Jong Hyun'du. Ama o da bayaa bi güzeldi^^

Son olarak diziye ismini veren Orange Marmalade yani Portakal Marmeladı'nın anlamından bahsetmek istiyorum.

''Portakal yerken genelde kabuğunu yemeden atarız. Ama portakal marmeladı yapılırken portakal kabuğu her zaman küçük parçalara kesildikten sonra kullanılır. Böylece marmelada gevrek, tatlı ve ekşi bir tat verir diyorlar. Kaderinde çöpe atılmak olan portakal kabuğu bile portakal marmeladı tadının doğru olması için mutlaka gereklidir. Sırf farklı olduğunuz ve sevilmediğiniz için bir kenara atılmayacaksınız.''

2 yorum:

  1. Ben bu diziden hiçbirşey anlamadım ama bitene kadar izledim yine de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla kitapları, filmleri, dizileri yarım bırakamama takıntım olmasa Joseon dönemine geçtiği anda tekmeyi basmıştım ben de ^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^