''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ağustos 2015 Salı

İzledim: Falling for Innocence

Aslında bu yazıyı yazmak istemedim... Bloglarda bu diziyle ilgili sayısız yorum var, hepsi de öve öve bitiremiyor.
Haklılar... Aynı şeyleri yazmaktan tırstım. Ama haksızlık olur düşüncesiyle oturdum klavyenin başına.


Soğuk ve acımasız Kang Min Ho, geçirdiği kalp akli sonrası, kalbi aldığı sıcak, sevimli adamın karakterine bürünür ve yeni sekreteriyle arasında engellenemez bir yakınlaşma başlar.


Hafif soğuk, kötü imajlı karakterlere ilgim olduğunu bileniniz vardır. Jung Kyung Ho'ya bu yüzden Cruel City'den beri bitmek tükenmek bilmeyen bir aşkım vardı. İtiraf ediyorum bu diziyi de onun için izledim.

Aman tanrım! 180 derece farklı bir karakter, %200 daha iyi oyunculuk. Sevmelere doyamadım, bayıldım!

Bu adam nasıl böyle doğal ve sevimli oldu, yoksa acaba hep mi böyleydi, yoksa Cruel City'deki hali mi mükemmel oyunculuktu??? Kafamda binbir soru derken sonunda Jung Kyung Ho'nun Dönemin en iyi oyuncularından birisi olduğuna kanaat getirdim.


Kang Min Ho, Allah herkese nasip etsin diye dua edilecek türden bir erkek. Bir çok dizide görünce dibimizin düştüğü 'sevdiği kadının peşinden 1001 fedakarlıkla, her şeye rağmen koşan erkek' profili onda adeta zirveye ulaşmış. Nasıl sevilir in ayaklı hali. Aşık oldum!!!


Yan rollerin ilahı Lee Joon Hee rolüyle Yoon Hyun Min. Cruel City'de Jung Kyung Ho ile öz kardeşmişçesine bağlı dostları canlandırırken burda düşman olmaları azıcık kalbimi kırsa da mükemmeldi!

Zaman zaman içimden 'artık başrol olmasının zamanı gelmedi mi' diye düşünüyorum ama ozaman böyle mükemmel yan rollere adam kalmaz sanırım.



Ve bir diğer başrol Kim Soon Jung rolüyle Km So Yeon. Bu kadını izlerken 'ya ben bunu nerde izledim nerde izledim' diye düşünüp durdum, sonra aklıma I Need Romance 3 geldi. Saçlarını kesmek inanılmaz bir değişim yaratmış.

Kim So Yeon'un bende şöyle bir etkisi oldu her 2 dizide de: en başta izlerken hiç ama hiiiç sevmedim, sonra bölümler ilerledikçe bir sempatim oldu. I Need Romance'ta daha fazla sevmiştim ama , burda daha soğuk ve çekilmez bir karakteri vardı.

Kabul etmeliyim ki Kim Soon Jung bu dizide inanılmaz zor bir durumda kalıyor. Ama buna rağmen, o kadar işaret, aşk ve mükemmel bir adama karşı bu kadar katı ve soğuk durulmaz ki kardeşim!



Çift olarak çok iyi bir uyum yakaldıklarını söyleyebilirim ama hatun o kadar soğuktu ki kaçınılmaz düşünce 'benim Jung Kyung Ho'm daha iyilerine layık' hahhhahahah

Bu diziyi mutlaka izleyin, izlettirin efendim! Olaylar hiç kopmuyor, hiç sıkmıyor. Hiçbir şey olmadan 5 bölüm izledik pefff dedirtmiyor asla.

Şöyle de büyük bir laf edeyim ki dizinin güzelliğini anlayın, dizi Kill Me Heal Me ve The Healer ile birlikte yılı en iyi dizilerinden; Jung Kyung Ho'da Ji Sung ile birlikte yılın en iyi oyucularından... İşte öyle birşey!

Şu mükemmel dergi çekim fotoğrafıyla da bitiriyorum:


Jung Kyung Ho <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^