''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Şubat 2018 Pazar

İzledim: Because This is My First Life

İzleyeli ve bu yorumu yazalı çok uzun süre oldu ama anca yayınlayabiliyorum... Sıra gelmedi resmen^^


Gelecekten tek beklentisi 'hayatında hiç bir şey olmaması' olan, rayına girmiş monoton hayatından çok memnun Nam Se Hee ile, hayatında hiçbir şeyi henüz yoluna koyamamış ve ilk önce kalacak bir yere ihtiyaç duyan Yoon Ji Ho karşılıklı çıkarlar doğrultusunda birlikte yaşamaya ve anlaşmalı bir evlilik yapmaya karar verirler. Devamını tahmin etmek çok da zor olmasa gerek?

İlgili resim
İnanılmaz ama bu fotoğraf 'güya' bu ikilinin sevgili olduğunun kanıtı olarak çekildi hahhahaha^^
Anlaşmalı evlilik sonrası doğan aşk... Ennnnnn klişe konu aslında, ama nedense severim ben. İşin enteresanı, bu dizi, bu en klişe konuyu olabilecek ennn farklı şekilde işlemesiyle beni çok etkiledi. Yani klişe Kore dizilerinden haz almayan herkes korkmadan izleyebilir bu diziyi.



Jung So Min 2017'nin yükselen yıldızıydı sanırım. Hem bu diziyle hem de My Father is Strange ile çok popüler oldu. Burda role cuk oturmuş diyebilirim. Yoon Ji Ho, hayatına bir düzen vermeye, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan masum bir kız. Jung So Min'i de zaten masum tipler dışında düşünemiyorum.

Ayrıca da Jung So Min'e hep bebek gözüyle bakıyordum ama benden büyükmüş. Çok saygu duydum genlerine. Böyle şanslı doğanlar da var işte -_-

İlgili resim

Lee Min Ki deyince aklıma Monster filmi geliyor. Orda ne kadar hayran kaldığımı anlatmaya kelimeler yetmez, mutlaka izleyin!

Karakteri Nam Se Hee'ye gelince; My Love From Another Star'daki Do Min Joon'la Çin dizisi My Amzing Boyfriend'deki adını hatırlayamadığım başrol arasında kalan bir robotumsuluk, bir uzaylımsılık. Ama kendisi bildiğimiz insan yani.

Bu kadar robot gibi olmasına bi anlam veremedim.

Çift olarak ise, doğru kelime 'garip' olur sanırım. Çok gariplerdi.


Tanıştıklarında da gariplerdi.

because this is my first life ile ilgili görsel sonucu
Evlenmeye giderken de gariplerdi.


Düğünde de gariplerdi.


'Date' yaparken de gariplerdi.

İlgili resim
En samimi oldukları anda bile bi gariplerdi.


because this is my first life couples ile ilgili görsel sonucu

Ama o garipliğin arasında bir yerde, herkesten farklı olsalar da mutluluğu bulabildiler. Birlikte garip oldular. Çok güzel oldular be!


İlgili resim

İşin güzel yanı, bu garip çiftten daha güzel şeyler vardı dizide. Mesela mükemmel yan roller.

Önce bu dostluğa bayıldım! Hepsi birbirinden komple farklı karakterler ama dostlukları kusursuz bir harmonide.

because this is my first life ho rang won seok ile ilgili görsel sonucu

Sonra Won Seok-Ho Rang çiftine bayıldım. Uzuuuun yılların ardından birbirini çok iyi tanıyan, mıçmıç olmuş ama aşklarından bir damla kaybetmemiş iki sevgi dolu insan. Çok sevdim onları. Zaten Kim Min Suk'a da bayılıyorum ezelden beri. Kalbimi çaldılar.

İlgili resim

Ayrıca Sang Goo-Soo Ji 'ye de bayıldım! Özellikle Sang Goo benim için ideal erkek karakterinin beden bulmuş hali. Sevdiği kişi, ilişkideki kadın-erkek rolünü biraz tersine çevirmeye meyilli olsa da, onun kalbini kırmadan, elinden geldiğince koruyan kollayan erkek karakterini elinde tutmaya çalışan, fedakar bir adam.

Ay çok sevdim!



Senaryo, oyuncular ve hikayenin ilerleyişi çok güzeldi bence. Asla sıkkınlık yaratmadı.

İnanır mısınız sonunu bile sevdim.

Belki inanılmaz özgün bir senaryo değil ama, bir klişenin en orjinal şekilde ele alınmış hali diyebiliriz. Oldukça ferahlatıcıydı benim için.

because this is my first life ile ilgili görsel sonucu



14 yorum:

  1. Benim ilgimi çekmedi ki zaten o oğlanıda hiiç sevmem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madem öyle boşver diziyi, ama naçizane fikrim monster filmine bir şans ver vaktin olduğunda^^ adamın oyunculuğuna ağzın açık kalacak!

      Sil
    2. bir filimlik dayanırım ;) bu akşam izliyorum o zaman :)

      Sil
    3. ay hadi heyecanla bekliyorum tepkini^^

      Sil
    4. Oooo maayyy gaaadddd :)) ne manyak filmide beee,kan,vahşet,dehşet...ama senaryoda ciddi kurgu hataları da vardı ama o kadar kanlı cinayetin içinde lafı mı olur canııım :))) ama üç gün yemek yemesem olur yane :D

      Sil
    5. di mi bayaaa manyak bi film! kurgu hataları hep oluyo kore filmlerinde nedense. ama tarz çok farklı, lee min ki'den başkası o rolü canlandıramazmış sanki gibi bi his...

      Sil
  2. Lee Min Ki'yi hiç sevmiyorum yahu :) Jung So Min bir geldi pir geldi maşallah.My Father is Strange'deki rol arkadaşı Lee Joon ile sevgili olmuşlar diye duydum.Hadi hayırlısı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de sevgililermiş diye duydum. o çocuk da bayaa yakışıklı yani! jung so min, ehhh... hahaha^^

      yalnız çocuk askere gitmişti orda stres bozukluğu mu ne psikolojik bi sorun yaşıyormuş şuan. yazık valla...

      Sil
    2. Kıyamam ya :( Yanlış hatırlamıyorsam bir grubun üyesiydi değil mi?

      Sil
    3. evet MBLAQ diye bi grup ama hiç dinlemedim. yazık valla...

      Sil
  3. Meli'den yine defalarca izlemelik, replikleri ezberlenmelik ve yine tam 12'den vuran dizi tavsiyesi teşekkürler...HARiKASIN
    사랑해

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa bu ne kadar güzel, insanı mutlu eden, yüzümü gülümseten bir yorum böyle. tavsiyelerime güveniyorsan, bir de işe yarıyorsa ne mutlu bana ^^
      나도 너무 너무 너무 사랑해 <3<3<3

      Sil
  4. Hocam sen ben misin ya japon i bought boyfriend with loan yorumunu okumak için girdim blog'a duygulandım valla! Bu dizi, just between lovers, the smile has left your eyes derken ağladım duygularımı hatırlayıp. :) takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh çok seviniyorum böyle duygu, fikir birlikleri olunca.. just between lovers ve the smile has left your eyes'ın benim kalbimde yerleri çok başka. özel diziler gerçekten. bu dizilerin değerini bilenleri pek çok seviyorum. hoşgeldin <3<3

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^