''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Temmuz 2017 Pazartesi

Kalp Atışı'nda Kafa Karıştıran Sahneler

İlgili resim
Bu resimlerin sahibi dizituyo sitesidir.
Kalp Atışı diye yeni bir dizi çıktı duymayan kalmamıştır zannedersem. Başrollerinde Gökhan Alkan ve Öykü Karayel'in olduğu dizi Park Shin Hye ve Kim Rae Won'lu Doctors'un birebir uyarlaması. Hatta senaryonun yayın haklarını aldıklarından dizinin başında bilgilendirme yazısı bile geçiyor. Yani başlığa bakıp senaryoyu çalmışlar falan zannetmeyin diye belirteyim dedim!

doctors kdrama box ring scene ile ilgili görsel sonucu
Doctors
kalp atışı 2. bölüm sahneleri ile ilgili görsel sonucu
Kalp Atışı
Ben şahsen diziyi çok beğendim. Zaten Doctors'u da severek izlemiştim, bi de Gökhan Alkan'ı da çok severim. Hevesli başladım yani.

Dediğim gibi birebir uyarlamışlar. Karakterler aynıyken mekanlar ve sahneler de neredeyse aynı.

doctors yoo hye jung and chun soon hee in cafe ile ilgili görsel sonucu
Doctors
show tv
Kalp Atışı
Özellikle 1. bölümü, Doctors'un ilk 3 bölümünü birebir kapsıyordu. Gerçi o an bir korktum. Çünkü Doctors 20 bölümlük bir diziydi. Ortalama bir Türk dizisi de en az 50 bölüm olur. E sen hazır senaryonun ilk 3 bölümünü 1 bölümde yedin zaten. Geriye kaldı 17 bölüm. Diziyi 50 bölüme uzatmak için dünyalar kadar saçmalamazlar inşallah diye umuyorum.

kalp atışı 2. bölüm sahneleri ile ilgili görsel sonucu

Derken 2. bölümde şu yukardaki hasta göründü. "Ya ben bu hastayı biyerden hatırlıyorum biyerden hatırlıyorum ama bu diziden değiiiiiil" diye düşün düşüüüüün tam çatlarken buldum!

romantic teacher doctor kim emergency patient ile ilgili görsel sonucu

Bilmem izleyen veya hatırlayan var mı ama bu dizi Romantic Teacher Doctor Kim. Yani Doctors'un senaryosunu alıp, birebir uyarlayıp araya da başka medikal dizilerden ayrıntılar koymuşlar. Ben şok oldum tabi bu duruma! Milyon çeşit hastalık, kaza var dünyada, adını vermediğiniz dizideki sahneyi bire bir çalmanız gerekmiyor değil mi ama???

Diziyi uzatmak için yerleştirilmiş bir saçmalık diyemem zira gayet güzel yedirilmişti ve izleyen tanıdıklarım çok beğendi o sahneyi özellikle. Ay çok ayıp çalmışlar daha da izlemem de diyemem çünkü ne kadar gıcık olsam da dizi hala çok güzel. Ama kimse bilmese de ben anladım ya o sahnenin başka diziden olduğunu, içim bu huzursuzlandı. Böle Romantic Teacher, Doctor Kim'in hakkı yeniliş gibi hissettim. 

Başka medikal dizilerden de tıbbi vakaları falan kesin alacaklar diye düşünüyorum artık ister istemez. 

kalp atışı dizisi ile ilgili görsel sonucu

Ama yapacak bir şey yok. Dizi çok güzel olmuş. Başroller, onların uyumu şahane! Şimdilik büyük zevkle izliyorum ve inşallah bozmaz.

İşte bu gördüğüm şey içimi kemirince burdaki bir avuç güzel okuyucumla paylaşayım dedim. Belki benim gibi Romantic Teacher, Doctor Kim'i izleyip, bu sahneyi farkeden vardır. 

Bil ki yalnız değilsin güzel okuyucum hihihiih^^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^