''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ocak 2017 Cuma

MBC Drama Awards 2016

Bundan önce yazdığım KBS Drama Awards 2016 yazısı için tıktık
SBS Drama Awards 2016 yazısı için tıktık

Bugün son ödül töreni MBC'ye geldi sıra.

mbc drama awards 2016 ile ilgili görsel sonucu

MBC kanalı 2016 yılında One More Happy Ending, Goodbye Mr Black, Lucky Romance, Shopping King Louie, W ve hala devam eden Weightlifting Fairy Kim Bok Joo gibi önemli diziler yayınladı.

Geceden Notlar:
  • MBC oturma düzeni de SBS gibi masa şeklindeydi, yani dizi ekipleri bir arada oturabiliyordu. Sanırım bu sene bir tek KBS saçmalamış.
  • Töreni izlemeye başlar başlamaz dikkatimi ilk çeken şey büyük ödülün halk oylamasına açılmış olmasıydı. Diğer kanallar böyle bir şey yapmamıştı. Çok iyi bir tercih değildi bence çünkü oylama açıklanır açıklanmaz kimin seçileceği belliydi. Malum genç kızlar her sene birisini oppa belirliyor, bu sene de Lee Jong Suk. Ama bence oyunculuk yetenekleriyle hak eden kesinlikle Seo In Guk'tu.
  • SBS ödüllerine katılmayan Nam Joo Hyuk tabii ki burdaydı. E orda yanrol olduğu Moon Lovers varken burda başrol olduğu Weightlifting Fairy Kim Bok Joo söz konusuydu, ödül de aldı zaten. Ayrıca gülümsemesi falan çok tatlı ama ödül alırken çok mutlu gibi değildi sanki. Tüm kanallarda aynı ödülü alanlar hatta Nam Joo Hyuk ile birlikte ödülü paylaşan Ryu Jun Yeol bile daha heyecanlıydı.
İlgili resim
  • En iyi çift ödülünü tüm kanallar bir çok çifte aynı anda verirken, MBC tek çifte verdi. Tahmin edin kim? -_-
mbc drama awards 2016 ile ilgili görsel sonucu

  • KBS ödüllerinin yıldızı Park Bo Gum, SBS ödüllerinin yıldızı Lee Joon Gi ise bu ödül töreninin de yıldızı kesinlikle Seo In Guk'tu. Bu adam gittikçe gözümde büyüyor benim. Eskiden hiç sevmezken şimdi bayılır oldum. Devamlı gülümseyen, alçak gönüllü, egosuz, sevimli ve sıcak kanlı birisi. Herkes röportajda kasım kasım kasılırken o bıcır bıcır her daim. Hem de yaşça büyük olmasına rağmen. Evet günün yıldızı oydu!
goodbye mr black lee jin wook ile ilgili görsel sonuculucky romance hwang jung eum ile ilgili görsel sonucu
  • Goodbye Mr. Black ve Lucky Romance dizileri MBC tarafından pek dikkate alınmamış sanırım. Hatta hiç aday olmayan Lee Jin Wook ve Hwang Jung Eum gelmemişti bile. Ödül alamayacağını tahmin eden Moon Chae Won da yoktu törende. Ödül almazsam gelmemcilik yine baş göstermiş.
2016 jung kyung ho blonde ile ilgili görsel sonucu
Ödül töreninden fotoğrafını bulamadım ama yeni dizisinden bir kare bu. Saçları tam da bu renk! İshal bebek kakası rengi tövbe estağfurullah!!! 
  • Çok çok çok sevdiğim ve aşırı özlediğim Jung Kyung Ho berbat saçlarıyla bir ödül sundu. Aklıma gelmişken, ben bu adamın çok iyi bir oyuncu olduğunu ve hakettiği popülariteyi elde edemediğini düşünüyorum, içimde bir dert. Buraya öylesine yazayım dedim!
  • Son olarak ve bence en önemlisi, rol aldığı Entertainer dizisinin kanalı olan SBS'in törenine konuk olarak bile gitmeyen Ji Sung burda büyük ödülün sunuculuğunu yaptı. Ben şok!!! Dizisi beklenen reytingi almadı diye SBS'e küsmüş herhal!!!

İlginizi Çekebilecek Bazı Ödüller:

  • Daesang (Grand Prize): Lee Jong Suk (W)
  • Drama of the Year: W
  • Top Excellence, Mini Series Award (kısa dizi): Lee Jung Suk, Han Hyo Joo (W)
  • Excellence Award, Mini Series (kısa dizi): Seo In Guk (Shopping King Louie), Lee Sung Kyung (Weightlifting Fairy Kim Bok Joo)
  • Golden Actor Mini Series: Kim Eui Sung (W)
  • Golden Actress Mini Series: Im Se Mi (Shopping King Louie)
  • New Actor: Ryu Jun Yeol (Lucky Romance), Nam Joo Hyuk (Weightlifting Fairy Kim Bok Joo)
  • New Actress: Nam Ji Hyun (Shopping King Louie)
  • Best Couple: Lee Jung Suk-Han Hyo Woo (W)
  • Writer Award (senarist): W
2016 mbc drama awards ile ilgili görsel sonucu

Bildiğimiz dizi ve oyuncularla ilgili ödülleri yazdım sadece. Evet W için oldukça bereketli bir yıl oldu, ama bekliyorduk değil mi?
Yalnız ödüllere bakarsanız çok berbat bir hiyerarşi var. Resmen oyuncuları Golden, Excellence ve Top Excellence diye sıralamışlar. Büyük ödülü Lee Jong Suk'a vermelerini bile Seo In Guk'a haksızlık görürken; Excellence ödülünü Seo In Guk'a verip Top Excellence ödülünü Lee Jong Suk'a vermeleri çok gıcık etti beni. Tamam dizi çok güzeldi ama karakter dehşet oyunculuk isteyen bir rol değildi kabul edin! Seo In Guk daha başarılıydı bu sene!

Genel olarak da oldukça sıkıcı bir ödül töreniydi bence. Diğer ikisinden daha zor izledim.

Neyse ben böyle gıcık olmaya devam edeyim bu senenin de ödül törenleri böyleydi işte...
Umarım sevmişsinizdir. Seneye bu yazıyı tekrar yazmak ümidiyle^^

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ama izlerken öyle olmuyo işte o hahaha
      ben de sıkıcı kısımları izlemek zorunda kalmayın diye böyle eğlenceli bir özet çıkarmaya çalışıyorum. okurken sevmene çok sevindim^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^