''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ocak 2017 Perşembe

KBS Drama Awards 2016

Bu sene 3 büyük kanalın hem Entertainment ödüllerini hem de Drama ödüllerini yakından takip ettim. Bütün Tv showlarını devamlı izlemesem de artık pek çoğuyla ilgili bilgim var, o yüzden ilk defa Entertainment ödüllerini de izlemeye karar verdim. Çok iyi yapmışım çünkü anladım ki Drama ödüllerinden kat be kat daha eğlenceli oluyorlarmış. Maalesef aktörlerin aristokratik duruşu ve egoları, drama ödüllerinin çok eğlenceli olmasına pek izin vermiyor. Her daim güzel görünmeye, asil ve mantıklı olmaya çalıştıkça eğlenceli olmayı unutup sıkıcı hale geliyorlar.

Sizin pek ilginizi çekmeyeceğini düşünerek Entertainment ödüllerinden bahsetmeyeceğim. Zaten aklımda kalan tek şey, en sevdiğim program olan Runningman'in son yılı olmasının yaşatığı hayal kırıklığı, Lee Kwang Soo ile birlikte ağlamam ve bu sene klasik Runningman pozunu vermemeleri oldu. Kalbimi çok kırıldı bu sene...

Genel olarak drama ödüllerinde gözüme çarpan şeyler: 
>>Drama ödüllerinin sunucularının içine birer tane komedyen koymasalarmış gerçekten çok daha sıkıcı olurmuş törenler. Onların programı ittirmesi ve komik sorularıyla azıcık renk gelmiş.

>>Birkaç kanalda, farklı dizilerde oynayan oyuncular, genelde ödül törenlerinden sadece bir tanesine gitmeyi tercih etmiş. Aynı anda törenler olduğu için yetişememişler falan filan gibi mazeretleri saymıyorum çünkü Kim Min Seok'u önce SBS sonrasında ise KBS ödüllerinde izledim. 

Bugün KBS Drama ödülleri ile başlıyorum 3 bölümlük yazıma:

kbs drama awards 2016 ile ilgili görsel sonucu

KBS kanalı 2016 yılında Moorim School, Beautiful Mind, Moonlight Drawn by Clouds(Moonlight Lovers), Descendants of the Sun, Uncontrollably Fond ve yakın zamanda başlayan Hwarang gibi birbirinden dikkat çeken diziler yayınladı.

Geceden Notlar:
  • Ödül töreni, sinema salonu sisteminde olan koltuklu bir salonda düzenlendi. Dizilerin başrol oyuncuları en önde otururken yardımcı oyuncular arka koltuklar oturmuş veya hiç törene gelmemişti. Bu nedenle tören düzenini hiç sevmedim. Ekiplerin birlikte oturup ödül coşkularını paylaşmalarını isterdim.
  • Aynı düzen sebebiyle, Song Hye Kyo'nun yanındaki tek boş koltuğa Onew ve Kim Min Seok dönüşümlü olarak oturdu ve bu bana çok komik geldi. (Descendants of the Sun)


descendants of the sun jin goo ile ilgili görsel sonucu  uncontrollably fond kim woo bin ile ilgili görsel sonucu  beautiful mind jang hyuk ile ilgili görsel sonucu

  • Jin Goo, Kim Woo Bin, Jang Hyuk gibi oyuncuları gözüm çok aradı törende. Jin Goo'nun hasta olduğunu söylediler ama diğerleri ödül almadığı için gelmedi sanırım. Önceden ödül alıp almayacaklarını öğrenmiyorlar ama alamayacaklarından eminlerdi bence.
         kbs drama awards 2016 park bo gum ile ilgili görsel sonucukbs drama awards 2016 park bo gum ile ilgili görsel sonucu
  • Park Bo Gum ödül aldığında Song Joong Ki'nin; Song Joong Ki ödül aldığında Park Bo Gum'un ağlaması efsane tatlıydı. Bir de kendi ödül almasa da Song Joong Ki ödül aldı diye ağlayan Kim Min Seok çok tatlıydı.
  • Her ne kadar tatlı olsa da Song Joong Ki'nin daha sempatik olmasını bekliyordum sanırım. Beni azıcık hayal kırıklığına uğrattı. Aynı şekilde Song Hye Kyo da oldukça sıkıcı bir karakterdi bana göre. 
2016 kbs drama awards park seo joon park hyung sik ile ilgili görsel sonucu
  • Ödül sunmaya çıkan Hwarang dizisinin ikilisi Park Seo Joon ve Park Hyung Sik gecenin en sempatik anlarını yaşattı. Hwarang sırf onlar için bile izlenir, güzel reklam yaptılar sevimli halleriyle.
  • Ayrıca sunucu kadrosu mükemmeldi. Töreni çok güzel idare ettikleri gibi hem sahneye çok yakıştılar hem de birbirleriyle uyumları harikaydı.
  • Ve son olarak çok fazla 'tatlı' kelimesini kullansam da, gecenin en büyük tatlılığı kesinlikle Park Bo Gum idi. Hem birkaç tane ödül aldı hem de gecenin sunucusuydu. Mütevazi tavırları, gülen yüzü, her saniye herkese teşekkür edip eğilerek selam göstermesi ve asla şımarmamış olması beni kendisine hayran bıraktı. Açıkçası ilk defa bir oyuncunun gerçek karakterini, dizide oynadığı karakterinden ve dizisinden daha çok sevdim. Ona kocaman öpücükler burdan!
İlginizi Çekebilecek Bazı Ödüller:
  • Grand Award: Song Joong Ki ve Song Hye Kyo (Descendants of the Sun)
  • Top Excellence Award: Park Bo Gum (Moonlight Drawn by Clouds)
  • Excellence Award: Kim Ji Won (Descendants of the Sun)
Kim Ha Neul Lee Sang Yoon Oh Ji Ho Heo Jung Eun Song Joong Ki Song Hye Kyo Cha In Pyo Ra Mi Ran Park Bo Gum Kim Ji Won
  • Best Couple: Song Joong Ki ve Song Hye Hyo (Descendants of the Sun) / Kim Ji Won ve Jin Goo (Descendants of the Sun) / Kim Yoo Jung ve Park Bo Gum (Moonlight Drawng by Clouds)
  • Best New Actress (yeni oyuncu): Kim Yoo Jung (Descendants of the Sun)
  • Best New Actor: Sung Hoon (Five Children) / Jinyoung (Moonlight Drawn by Clouds)
  • Best Scriptwriter (Senarist): Descendants of the Sun
  • Netizen Award: Park Bo Gum
2016 kbs drama awards ile ilgili görsel sonucu
  • Best Asia Couple: Song Joong Ki ve Song Hye Kyo
  • Best Supporting Actor (Yardımcı oyuncu): Lee Joon Hyuk (Moonlight Drawn by Clouds)
  • Best Young Actor/Actress (çocuk oyuncu): Jung Yoon Suk ve Heo Jung Eun (Moonligt Drawn by Clouds)


Yazmadığım pek çok ödül var elbette. Sadece oyuncu ve dizi ismi olarak dikkat çekenleri seçtim. Ama gördüğünüz üzere Moonlight Drawn by Clouds ve Descendants of the Sun ödülleri sildi süpürdü!

2 yorum:

  1. Sana hepsini okuyacağımı söylemiştim:)çok dikkatli tespitlerde bulunmuşsun çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi okumuşsun^^
      ya inan çok mutlu oldum bu seriyi sevmene. dizileri izleyen çok olsa da ödül törenlerine pek ilgi yok, yazılarına da tabii... vallahi mutlu ettin beni, teşekkür ederim^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^