''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Şubat 2016 Çarşamba

Aşk Diyorlar...

Böyle yazılar yazmam genelde buraya ama yazasım geldi nedense...

Ben aşka inanmayan bozuk bir ruhum maalesef. Muhtemel geleceğim köpekli bir kadın olarak ölmek (köpek sevdiğimden kedili kadın klişesini uyarladım kendime). Aşk bence ejderhalar, kurt adamlar, pokemonlar gibi kurgudan ibaret. En güzel aşklar filmlerde, kitaplarda değil mi? Sebebi gayet açık, çünkü yazarların yarattığı hayali bir ürün. Fantastik yaratıkları, süper kahramanları, sihir olaylarını izlemeyi ne kadar çok seviyorsam aşk filmlerini de izlemeyi bir o kadar seviyorum. Hepsi aynı kefende benim için. 

Neyse...

Son zamanlarda eskiden severek izlediğim bir Türk dizisini atlaya hoplaya özet halinde tekrar izler oldum. Sevdiğim dizileri tekrar tekrar izlemek gibi bir huyum vardır malum...

Bu dizide

Bir adam var... Sevdiği kadın kendisine yasak. Sevdiği kadını görmek için başka bir ülkeden zaman zaman gelip ona görünmeden bir deniz yıldızı bırakıyor olduk olmadık yerlere olduk olmadık zamanlarda. Sonra gizlenerek uzaktan onun çocukça sevincini, yüzünün gülmesini izleyip, bununla tatmin olmaya çalışarak mutlulukla geri dönüyor. Böyle bir adam...

Bir adam var... Sevdiği kadın yaşıyla, mevkiiyle kendisine öyle olamaz ki, kadın adamı kendinden uzaklaştırmak için başkasıyla evleniyor ama adam yine vazgeçmiyor. Hayır, sulu bir aşık gibi yapışmıyor kadına ama her başı sıkışınca yanında, gözleri hep onda... Amansız bir hastalıkla cebelleşen kadının son anlarına kadar yanında duruyor, kendisini ona adıyor, sevgili olmasa da sevdiği oluyor, karşılıksızca her şeyini veriyor ona. Böyle bir adam...

Bir adam var... Kadına öyle aşık ki, kadının başkasına aşık olduğunu bile bile, kadın ona 'ben seni sevmiyorum, asla da sevemem' demesine rağmen sırf yanında kalabilmek için evleniyor kadınla. Yıllarca kadının hırçınlığını çekiyor, başka bir adamı özlemesini umutsuzca izliyor. Ama bekliyor... Sevgi kırıntılarını, saf aşkının anlaşılmasını bekliyor... Kadının azıcık da olsa bu aşkı görmesini sakince, sabırla, durduğu yerde, üstüne gitmeden bekliyor. 'Şu hayattan tek istediğim şey senin beni azıcık sevmen' diyor usulca. Böyle bir adam.. 

Bir adam var... Suçlu, ülkeden gitmesi lazım. Sevdiği kadından ayrılmak istemediği için, onu arkasında bırakmak istemediği için hapse girmeyi, işkence görmeyi göze alıyor. Kadının zoruyla yurt dışına gidince de yıllar boyu gün be gün onu düşünüyor, onunla kavuşacağı günün hayalini kuruyor. Döndüğü an kalbi pır pır... Yıllarca başka bir şey düşünmemiş. Hep, sadece, vazgeçmeden aynı kadını sevmiş... Böyle bir adam...

'Kavuşamayınca aşk olur' demiş Aşık Veysel. Kavuşamayınca değil de, sanki ilişkilerin bazı badireleri atlatması gerekiyor aşk olması için. Şimdi sizin, bizim aşklarımız nasıl oluyor? Okulda, ofiste bi çocukla tanışıyoruz. İki çiçek, sınırsız yemek ve sinema sonucunda gülüyoruz eğleniyoruz, çok fakir fukara değilse ailelerimiz de karşı çıkmıyor, 2-3 ciddi mevzu konuşup evleniyoruz, aşk oluyor... Nasıl oluyor? Ben de bilemiyorum. 

Dedim ya ben aşka inanmıyorum diye. Belki yukarıda yazdıklarım da aşkmıştır, ben bilmiyorumdur. Etrafımda sevgilisi olan çok var, aşığım diyen de, ama o filmlerdeki dizilerdeki kitaplardaki aşklar yok. Yok gibi... Görmüyorum...

Sizin etrafınızda var mı allaşkına? 

Sizin aşkınız büyük bir aşk mı?

Öyleyse bi anlatın da inandırın beni lütfen. Ümit parçalarına ihtiyacım var...

6 yorum:

  1. Bak bak ne aşkmış be. kim acep bu seven adamlar, merak ettim. Birde Türk dizisi ilginc diyeceğim ama aşka bu kadar damardan bir biz gireriz gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla aşklar gerçekten öyle dizide, ama ben de bi etkili anlatmışım yani^^ şimdi dizinin adını versem 'ayy bu dizi miymiş ben hiç böyle etkilenmedim' diye düşünürsün büyüsü kaçar hhhahaha

      aynen aşkı böyle böhüm böhüm anlatan bitek biz varız. yada tek dizide böyle 4-5 aşk hikayesini aynı anda anlatan... genelde koree yada diğer ülkelerde tüm hikaye tek aşkın etrafında dönüyor. arabesk ülkeyiz napalım ^-^

      Sil
  2. Ask var sevgili Mely...
    Bir adam var universitede bir kiza asik olur.Kiz onu begense de kimseye guvenemedigi icin kabul etmez adami.4 yil uzaktan hep izler kizi rahatsiz etmeden sadece izler korur.Sonra ailesi kizi sevdigini ogrenir istemezler.Zira kendi sectikleri gelin adaylari vardir.Bunu ogrenen kiz yasinin da verdigi saflikla uzaklasir tamamen.Universite bitmis ve cocuk kizi goremese de seviyordur.Adam annesiyle bu yuzden tartisip evden cikar ve feci bir kaza yapar,bacaklari tutmaz.Ve bu arada kizin evlendigini ogrenir.Ameliyyat olmayi reddeder ve kendini eve kapatir.Kizin fotograflari odasinin her tarafindadir.Boylece gecer gunler.Bir gun annesi kizi bulur ve oglunu ikna etmesi icin ondan rica eder.Kizin telefonunu alan adam ameliyyat olur bir bacaginda sorun kalir ama yurur en azindan.
    Bir adam var 15 yildir onu sevmeyen bir kadinin hayaliyle yasar...
    Sana seni boyle seven senin de boyle sevecegin birini dilerim sevgili Mely.Ama guzel ve sonsuz olan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir dilek bu böyle... inanamasam da gerçekleşeceğine, otomatikman inşallah dedim içimden farkında bile olmadan^^ umut fakirin ekmeğidir sözü tam da böyle bişey olsa gerek^^
      anlattığın hikaye öyle güzel ki, sanki benim yazdığım gibi bir diziden, filmden alınmış gibi. gerçekten etrafında olan bir insan mı? eğer öyleyse kalbi o kadar güzel bir adammış ki, arkadaşı bile olmak isterdim. bırakılmaması gereken değerlerden, yok böyle insanlar artık. şanslısın sanırım böyle hikayelere şahit olduğun için. ben arkadaş ortamında tanışıp, çok büyük anlaşmazlıkları olmadığı ve hayattan beklentileri uyduğu için mantıkla evlenen ama buna aşk diyen insanların etrafında bulunduğu, aşka inancı olmayan sefil bir ruhum maalesef...

      Sil
  3. Insallah ya canim insallah.Benim de senin gibi aska inancim olmadigi icin kayb etdim o degerli kalbi...Biliyormusun Mely simdi dusunuyorumda onemli olan karsina dogru adamin cikmasi evet ama onu taniya bilmek daha onemli.Taniyip hic birakmamak.Inancsiz olma yoksa karsina cikarsa da hah bekledigim buymus diyemiyor insan.Gec fark ediyor ve is isten gecmis oluyor malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi anlıyorum ki bu hikayenin baş kahramanı senmişsin...
      acıklı ama yine de böyle masallardaki gibi sevildiğin için çok şanslısın. kimse öyle sevilmiyor artık. umarım hiçbir şeyi kaçırmadan yaşayabiliriz...

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^