''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Ocak 2016 Cumartesi

İzledim: Splash Splash Love


Hayatından bezmiş haldeyken kendisini birden Joseon döneminde bulan bir kızın ufak hikayesi.


Ya şimdi ne desem bilmiyorum. Böyle güzel bir senaryo, böyle sevimli başroller var elinde; sen git 2 bölümlük dizi, dizicik, dizimsi yap! Millet ottan boktan senaryolarla 30 bölümlük destan çekiyo be anacım sen niye yedin güzelim fırsatı!

Öyle güzel...


Tabiisi tabiiki elbette ki canım ciğerim Kim Seul Gi için izlemeye karar vermiştim. Ezelden beri yan rollerde favorimken Oh My Ghost'ta herkesin dikkatini çekti. Sonra hah dedim başrol, ama maalesef 2 bölümcük çıktı. Yine de şahaneydi!


Meşhur dizi Lets Eat i izleyenler diğer başrol Yoon Doo joon'u da iyi tanır bence ama ben izlemediğimden tanımıyordum. Çok sevdim ama pek bir şirin adammış^^


Şahsen tarihi dizi(seaguk) izlemeyi çok seviyorum ama böhöm böhöm ağır olanları değil daha sempatik olanları. Aynı bu dizi gibi.

Dahası tarihi dizilerin de böyle zamanda yolculuk yapanlarını çok seviyorum. Rooftop Prince, My Love From Another Star, Faith gibi (bu arada Faith çok iyiydi dimi yaa aklıma geldi şimdi). E bu dizi de öyle olunca değmeyin keyfime.


Yorum yazılarım için internette fotoğraf ararken bazen 30 bölümlük diziler için bile güzel bir fotoğraf bulamazken bu 2 bölümlük dizi için fotoğraf seçemedim, hepsi birbirinden güzeldi, hepsini paylaşmak istedim. Öyle bişey...

Yani bu iki bölümcük diziyi izleyin, izlettirin.
İnsanın içi bi hoş eden, sevimli pançik pançik bir dizi. 

Ama sonuyla ilgili bir sorum var. Ağır spoiler olabilir, kusura bakmayın, yada okumayın!!!! Aşık olduğunuz adam başka bir zaman diliminde karşınıza çıksa... O mu değil mi acaba? Belki de sadece görsel ikizi. Aşık olduğunuz adamla tıpa tıp aynı görünüyorlar, ama hatıralar, yaşanmışlıklar yok onda. Sadece sizde var. Sanki o gibi ama değil de. Yine aynı aşk olur mu, o aşk yaşar mı? O adam, o adam mı?

5 yorum:

  1. bende şimdi faithi izliyorumm:) buda güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faith benim için çok özeldir, inşallah çok beğenirsin.
      bu da ayrı bi güzel tabii^^

      Sil
  2. Ya bu dizi iki bölümlük müymüş :O :O :O Ders çalışıyorum diye ortamlardan uzak kaldım bilgilendirmeyi görünce çok şaşırdım. Resimde de Kim Seul Gi 'yi görünce nasıl mutlu olmuştum. Ben de çok severim ruh ikizim bu kızı ^^ İzlenecekler listesine hemen yazdım.
    Neyse ki spoiler uyarısını görür görmez gözümü kapattım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki 2 bölümcük =(( yani abuk subuk senaryolardan 34 bölüm çıkarıyorlar, bundan öyle güzel 16 bölüm olurdu ki anlatamam!
      ay bu arada aslında benim tüm dizi yorumlarım spoiler dolu olur, dayanamıyorum napiyim ^-^ bu sefer spoiler o kadar büyüktü ki şansına haber vermiş bulundum. yoksa pat küt anlatırım hiç acımam hihihihi
      ilk ders arasında izle ikizcim, içini ferahlatır bi^^

      Sil
    2. Hadi ya üzdü bak şimdi.
      Hem bu kız başrolü hak ediyor destekçisiyim :D
      Tarzını bildiğimden izlemediğim dizilerin postlarını yarım yamalak okuyorum :D
      Umarım izlerim saol ikizcim :)

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^