''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ocak 2016 Cumartesi

İzledim: Oh My Venus



Tek kelimeyle, mükemmeldi.

Bu yorum burda biter!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yani bu diziye ya bu kadarcık bir yorum yapabilirdim, yada destanlar yazmam gerekiyordu. Ortasını tutturabilecek miyim acaba?


Ne yalan söyleyeyim bitecek diye izlemeye kıyamadım. Böyle afişi açıp baktım baktım geri kapattım izlemeden. Öyle psikopatım. Şimdi bitti ya, bende bir boşluk... Ama eminim  ki bikaç milyon kere daha izlicem ben bu diziyi.



Konu mu dediniz? Hmmmm, zayıflamak isteyen bi kız ve ona yardım eden koçu birbirlerine aşık olurken bir yandan da birbirlerinin yaralarını sarmaya çalışırlar. Böyle de basit anlatırım.


So Ji Sub'a olan aşkımı bilmeyeniniz kaldı mı? Nasıl kötü bir şey söyleyebilirim. Söyleyemem. Ama objektif davranıyorum ki sevmesem de söyleyecek bir şey yoktu. Öyle sevimli, öyle karizmatik öyle güçlü ve güçsüzdü ki anlatamam... 

Yine de okuduğum yorumlarda Ji Sub'un gelmiş geçmiş en iyi oyunculuk sergilediği dizi olduğunu söyleyenler bence çok yanlışlar! Master' Sun'da çok daha dalgalı/ duygu karmaşalı bir karakteri canlandırıyordu ve inanılmaz mimikleri vardı orda. Burdaki karakteri çok daha ağır başlıydı. 


Shin Min Ah gerçekten en sevdiğim aktris. Bu iki insan aynı dizide nasıl bir araya geldi bilemiyorum.
Dreams come true!

Shin Min Ah her zamanki gibi şirinlik abidesi. En gerçek sevinen, en gerçek ağlayan kadın sanırım! Şişman makyajına ise diyecek laf yok! Gerçek gibiydi resmen! Her seferinde 3 saat makyaj ve kostüm giyme süresiyle uğraşıyorlarmış düşünün! 


Çift nasıl mı?


Nasıl mı?


Çiftin kimyası nasıl mı???

İnanılmazdı! Yani birbirlerinin şimdiye kadarki en iyi partnerleri diyebilirim sanırım. Gerçekten şahane bir uyum vardı.


İşin komik yanı kaba tabirlerle 'kocam' dediğim So Ji Sub ve 'metresim' dediğim Kim Woo Bin'in sevgilisi aynı dizide. Ve bu kadın en sevdiğim aktris. Acayip bir bermuda şeytan üçgeni benim için hahaha^^ 

Ama sonuç? Mükemmel...


Diziye hayranlığımı anlatmakla bitiremem ama eleştirim de yok değil. Eleştiri mi desek, imrenme mi orasına siz karar verin. Öncelikle, bu kadar mükemmel bir adamın (fizik, maddi durum, karakter her anlamda mükemmeldi) çirkin! olan bir kadına (kesinlikle çirkin değildi ama şişman olmanın Kore'de bir tabu olduğunu hepimiz biliyoruz sanırım artık) aşık olabileceğine inanmıyorum! Ya aşka, ya da erkeklere inancım olmadığı için... Yada gerçekten böyle bir şey daha hiç görmediğim için... Benim için gerçekten inanılmaz ve ütopikti.


Ayrıca Kang Joo Eun'ın 15 yıllık sevgilisinin (hem de iyi bir insan olduğu gerçeği var ortada), Kang Joo Eun'ın eski arkadaşına aşık olup Joo Eun'dan ayrılması, ve hatta bunda çok samimi olması bana çok koydu. Yani olur mu? Olmaz!! 
(biliyorum burda söz konusu karakterlerin fotoğrafını koymam lazım ama bunlar o kadar tatlı ki koyasım yok hahaha)


Ve bu insanlar!!! Bu insanlara kesinlikle hayatımda ihtiyacım var!


(allahım şu 3 adama bakar mısınızzzz??)


Öncelikle etinden kemiğinden ve özellikle ses tellerinden karizma fışkıran Sung Hoon'dan Noble My love dizisini yazarken bahsetmiştim. Kendisi hayran kalınası bir adam. Faith'de de en çok dikkat çeken beyaz saçlı kötü adam var ya.. Hah işte o da buymuş! Siz de şaşırdınız mı???

Neyse efendim kendisi Noble My Love'dan bu yana epey bir kilo vermiş ve belli ki (açıkça görüyoruz) inanılmaz vücut yapmış. So Ji Sub'un yanında esamesi okunmaz ama yine de bir göz banyosu.


Henry'nin tatlılığını ise bu dizi falan ortada yokken bir 'haftanın şarkısı' postunda anlatmıştım size (maalesef en az okunan yazılar onlar ama belki gören olmuştur). Ben kendisini We Got Married'de keşfetmiş ve uzunca bi süre takip etmiştim. Açıkça söyleyebilirim ki bu dizideki hali neredeyse %100 gerçek hali. Yani gerçekte de o kadar sevimli ve doğal ki... Burda da Henry'ye hayran kalmamak elde değildi elbette. Böyle bi insanı kim istemez ki etrafında???

İnsana mutluluk, enerji veren, hayat katan doğal bir pil gibiydi.


Dizideki çift uyumu, cinsel çekim hat safhada olunca birbirinden cesur ve sevimli aşk sahneleri görmüş olduk. Çok da güzel oldu. Aşka inanmaya ama aşkı izlemeye bayılan benim gibi umutsuz seyirciler varsa aranızda, tam dizisine denk geldiniz diyebilirim!

Aşkı anlatırken gösteren dizilere bayılıyorum gerçekten.



Bu arada eklemek istiyorum! Hayat adaletsiz! Hayır bizim bir Koçinnim'imiz vardı da biz mi kilo vermedik? Biz mi daha sağlıklı olmadık? Yani neticede sağlıksız ve hımbıl olmakta haklıyız sanırım kkkkk ^-^

Bir yerde Koçinnim yani Kim Young Ho diyor ki 'Iron Man kadar göz alıcı, Batman kadar gizemli, en az Superman kadar da yakışıklıyım.'
Ne kadar da haklı haspam!



Meşhur gamze mevzusuna da diziyi izlemeyenlerin bile aşina olduğuna eminim! Bu gamze olayı dizinin temel taşlarından birisiydi, hem de çok tatlıydı.

Ödül töreni gecesinde bile patlattılar gamze öpücüğünü! Ah Shin Min Ah, Allah'ın ne sevgili kulusun sen öyle, özene bezene yaratmış mübarek!



Hayatımda bir sürü fiziksel özelliği beğenip 'ah keşke oram şöyle olsa, şuram böyle olsa' diye düşünmüşümdür ama şimdiye kadar bir gamzeye hiç imrenmemiştim.

Gamzeler ne tatlı şeylermiş! Neden bende yok ki -_-



Keramet gamzede mi? Yoksa ona gözleri parlayarak bakan So Ji Sub'da mı acaba??? Tamam tamam, aç gözlü davranmayacağım Allah'ım!!! Gamze falan istemiyorum, sen bana bir So Ji Sub ver yeter^^



Son olarak demek istiyorum ki benim de kendime ait bir 개의 자식아 (keıi jaşika) 'ya ihtiyacım var! Gerek hırsımı atacağım, gerek sarılacağım mükemmel bir arkadaş. Kang Joo Eun onu Koçinnim'e dublör olarak kullanmış olabilir ama bizim asla bir Koçinnim'imiz olmayacağına göre, ihtiyaç daha büyük sanırım hahaha^^



Beni bırakırsanız daha destanlar yazarım sanırım... En baştaki tek kelimelik yorumda bırakmam gerekirdi aslında -_-

Tavsiye eder miyim diye yazmama gerek yok artık heralde^^

So Ji Sub bu diziyi kabul ederken sağlık temalı olmasına tav olmuş, izleyicilerine güzel mesaj vermek ve sağlıklı olmaya teşvik etmek istemiş. Teşvik olduk mu arkadaşlar???

İyi seyirler, ama eminim ki hepiniz çoktan izlediniz^^

23 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsın ki!!! Flashback gibi oldu, kolaj gibi hihihi :)
    Keyifle izlemiştim, muhteşem uyumdu!
    KAlemine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sevindim beğenmene^^ izleyenler flashback olmuştur tabii de izlemeyeni spoiler bombardımanına tutuyorum hihihi
      teşekkür ederiiim <3<3<3

      Sil
    2. Onlarda atlaya zıplaya okusun o zaman :)))

      Sil
    3. di mi^^ ay inşallah öyle okuyolardır ^-^

      Sil
    4. ben öyle yapıyorum da ondan yani :)
      Eğer izlediğim ise bir de severek izlemişsem, spoiler falan hepsini okuyorum, tazeleniyor :)
      eğer izlemediğim bir dizi ise de spoileri atlaya zıplaya gidiyorum bazen okuyorum da aslında :) ama insan yine de merak ediyor, o sahneyi görmek istiyor, bence her türlü sıkıntı değil :)

      Sil
    5. yaa sen de yorumların da çok tatlısınız <3<3<3
      çok teşekkür ederim cidden^^

      Sil
    6. Ayyy çok mersici siii :))
      Aldığım reaksiyona göre tepki veriyorum ;)
      Daha çok görüşelim bana da gel, beklerim ki her zaman :))

      Sil
    7. ben her zaman sendeyim kiiiii^^
      bundan sonra da öyle olucak zaten, sıkı okuyucularındanım^^

      Sil
    8. Aaaa belli et kendini, yakalayayım seni yorumlarda ;)

      Sil
  2. Ben haaalaa izleyemedim bunu ama :(

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem bir dizi... keşke hemen bitmeseydi...

    YanıtlaSil
  4. Daha yeni izleyip bitirdim o kadar üzgünüm ki sanki bir boşluktayım bayıldım diziyede karakterlerede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de bittiğinde bi boşlukta kalmıştım. ondan sonra tüm diziler sıkıcı gelmişti^^ gerçekten çok iyi bir dizi

      Sil
  5. Selam melly çok güzel anlatmissin severek okudum teşekkürler, ben de diziyle ilgili yorumunu yazmak istedim lakin içimde kalırsa cildiririm :) diziyi begendim çok güzeldi evet yalnız senarist adamın çocukluktan beri çektiği acıları yeterli bulmayip aynı olayı tekrar etmesindeki nedeni anlayamadım. Yani bildiginiz acı çektim 12.bölümden sonra 2 bölüm. Atlayarak izleseydim diye bile düşündüm yani empati yapalım sonuçta bu adam da taş değil intihar etmediğine dua edelim dimi acının dozunu bu kadar abartmasina anlam veremedim onun dışında güzeldi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten ne çekti be koçinnim ne çekti!!! ama işte bütün bu çektiklerine rağmen aşkı ayakta tuttu onu booooom! şeklinde bir temaya vardık sanırım. severek okumana çok sevindim. benim de en çok severek izlediğim dizilerden birisiydi^^

      Sil
  6. Bu arada geçen söylediğim i am not a Robot dizisine baslayamadim :) onun yerine bunu izledim seninle zevklerimiz çok uyuyor bu adama bayıldım sesine kendine duruşuna ben masters sun da izlemiştim ilk kez. :) sayfan çok yardımcı oluyor gerçekten sizi seçmekte çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu adam benim hayatımın aşkosu! eşek kadar kadın oldum hala ergen oluyorum bu adam yüzünden -_-
      çok mutlu oldum sayfamın sana yardımcı olmasına. eğer gerçekten zevklerimiz uyuyorsa ve hala yeni bir diziye başlamadıysan son yazımı okuduktan sonra karar vermeni tavsiye ederim. efsane bir dizi yazdım çünkü^^

      Sil
  7. Harikasin melly cok teşekkür ederim hemen bakıyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sayfanızda görüp başladığım bir dizi.Ben çok eğlendim.Oyunculuklar ve çift çok güzeldi.Tavsiye ettiğiniz için çok teşekkürler🤗 Bi de yazılarınızı çok beğeniyorum Umarım sık sık yazarsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle eğlenerek okumanıza ve benim tavsiyemle izleyip beğenmenize çook sevindim, güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim^^
      eskiden her hafta bir dizi yazardım, artık o kadar sık izlesem bile ayda bir anca yazı girebiliyorum... neden bilemiyorum ama yazamıyorum bir türlü, beni de üzüyor bu durum. ben eski formuma dönene kadar umarım eski yazılarıma bakıp izleyecek güzel diziler bulabilirsiniz^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^