''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Eylül 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week 38

Cıstak cıstak şarkıların kızı olmadığımı hep söylememe rağmen, bakıyorum da hep öyle şarkılar paylaşmışım.
Eğlenceli şeyler paylaşasım gelmişse demek...

Ama Bigbang hariç! Onlara ölürüm nokta com.

Belki biyerlerde demişimdir, lafı geçmiştir. Bigbang'ten sonra enn sevdiğim grup, esas müzik tarzımı yansıtıyor. Onları, nedendir nasıldır bilinmez, çok daha eskiden beri takip ediyorum.

CNBLUE!!

Ve gel gelelim bu şahane 4 adam yeni albüm çıkardı. Bugünlük çıkış şarkısını paylaşacağım çünkü 11 şarkıyı henüz sindiremedim. Sanırım haftaya da albümdeki en beğendiğim şarkıyı paylaşırım ki içiniz dışınız iyice bir CNBLUE olsun ^^


Jung Yong Hwa kalplerin efendisi. Herkesin sevdiği, sempatik, güler yüzlü adam. Onu sevmemek neredeyse imkansız.

Lee Jong Hyun benim kalbimin efendisi ^^ Hele ki We Got Married sonrası bayaa bayaa yaktım abayı. Böyle soğuk, çekingen tiplerin içinden yumuşak bi kalp çıkınca eriyorum ben. Baştan sıcak olan insanlara o kadar ilgim yok nedense :/

Kang Min Hyuk özellikle Heirs sonrası kafayı yedirdi genç kızlara. Heralde grubun en aktif oyuncusu. Tam güzel yüzlü yakışıklı efendi çocuk profili.

Lee Jung Shin, asi tipi ardında aslında grubun en sevecen adamı. Yakından tanımak lazım sanki onu. Benim de 2. favorim. 

Nedense size kabataslak bi tanıtasım geldi grup üyelerini. Daha önce CNBLUE şarkısı paylaşmıştım ama yeni albümleriyle bi keyiflendim, neşe geldi bana ^^

Bi bakmışsınız ben hafta hafta 11 şarkıyı da paylaşmışım. Olur mu olur? =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^