''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Kasım 2014 Perşembe

I Have a Dream Today...

Yıllardır sayısız blog okudum, gün be gün takip ettim. Aklımda hiiiiiç blog açma fikri bile yokken bişeyler okudukça 'Ayyyy benim de blogum olsa da ben de böyle bişey yazsaaaam' diyerek iç geçirirdim. Şimdi büyüdüm, abla oldum ve tamamen kendime ait 0 km bi blogum var =)) Ayyy çok güzel bi duyguymuş bu aslında. Kalbim kadar temiz bi sayfa var karşımda ne istersem onu çizittircem =) 

Şimdiden ne hayallerim var bu blogla ilgili bi bilseniz =)

Benim takip ettiğim bloggerlar ya izlediğini-okuduğunu yazıyor ya yediğini-gezdiğini, ya moda-makyaj yazıyor yada hayata dair izlenimlerini. Ben ne yazsam ne yazsam derken hepsini yazmak istediğime karar verdim. Hepsini yazıcam arkadaşım!!! Biliyorum ki benim gibi herşeyi aynı anda sevecek birileri çok olmayınca takipçim az olacak. Ama sanırım ben burayı daha çok kendim için yazıyorum. İçimi dökmek, sevdiğim sevmediğim herşeyi anlatmak, üretmek ve paylaşmak için... Hal böyle olunca tutarsız ama rengarenk bi blogum olucak diye hayal ediyorum =))

Bazı bloglarda tematik yazılar var. Çok istedim onlar gibi şeyler yazmayı. Özenti mi desem, kıskanmak mı desem esinlenmek mi desem =)) Birçoğu için 'Aman Melly kaşına gözüne hakim ol elalemin yazısına göz koyma' diyerek kendimi dürttüysem de bi tanesinden vazgeçemedim

Çooooook uzun zamandır ağzımın suları akarak takip ettiğim şahane mi şahane bi blog var : Crazy For Kdrama. Aman tanrım demek istiyorum sayın okuyucular. Nasıl güzel konular, nasıl tatlı bir anlatım dili. Okudukça okuyasım okudukça daha da okuyasım geliyor. Blogda uzun zamandır yayınlanan 'Khottie of the week' temalı bir yazı dizisi var ki BAYILIYORUM! Bu yüzden ben de bu yazının Türk versiyonunu yapmaya karar verdim. Tabiki benimki sadece Kore yakışıklılarıyla sınırlı kalamaz =)) Yakında başlayacağım ama bence herkes önce gitsin ve Crazy For Kdrama dan şahane inciler okusun. evet şuanda hemen git ve oku!!! İzlemeyi düşündüğüm bir dizinin yorumu şans eseri bu sitede karşıma çıkmıştı. Yorumu okumak için girdim ama yazıların hepsine o kadar bayıldım ki bidaha bırakamadım. Sonra farkettim ki blogun mottosu 'Come for the drama, stay for the crazy'. Aahahahah o kadar doğru olmuş ki!!!

Neyse canlarım cananlarım, güzel kukilerim. Umarım herşey güzel olur.
Görüşürüz...

------------------------------------------------------------------------------------

I have been reading so many blogs for many years. Even when I had no dreams about writing a blog, I used to say that 'OMG this blog has amazing entries, if I have ever had a blog I would write these kind of things'. Now I have my very own blog and it is so good to have somewhere that I can write anything I want.

Bloggers usually write about one spesific topic like fashion, makeup, travel, food, books or movies. I want to write them all. And I will!!! I know that people don't like all these topics at the same time like me. That's why, I won't have mny followers but that's ok!. I am here for myself. To open up, share everything that I like and don't like, to produce and to share. So this will be a very colorful place =)) 

One of my favorite blogs of all time is Crazy For Kdrama. Such good topics, such good expression! This blog is just amazig. It also has a great 'Khottie of the week' series. I am a big fan of this =)) So I decided to do a Turkish version of this series. I won't have only Korean hotties I will have them all =) Soon I will start that but you should go and check this blog right now!!! For a long time ago, I saw a review about a drama in this blog and I just couldn't stop reading after that review. Then I read the motto : 'Come for the drama, stay for the crazy'. That's so freaking true!!! I just stayed.  

Whatever. I hope everything will be great.
See you...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^