''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ağustos 2018 Perşembe

İzledim: Secret Queen Makers

Geçen senenin Lotte Duty Free'nin tanıtımı için birbirinden mükemmel ERKEKlerle çekilmiş mini dizisini hatırlarsınız sanırım?


Allahım kadroya bakın!!!

Hah işte o tanıtım amaçlı çekilen mini dizinin 2018 versiyonu da bu dizi.


Bu senenin konusunda, kendisine hiç güveni olmayan ve çok 'çirkin' görülen kızımız artık güzellik melekleri mi desek, yardım melekler mi desek bilemedim, 6 mükemmel adamın yardımıyla baştan doğuyor adeta.

Bu senenin kadrosunda geçen seneden sabit kalan Lee Joon Gi ve yeni eklenen Changsung (2PM), Lee Teuk (Super Junior), Chan Yeol (EXO), Sehun (EXO) ve şarkıcı Chi Yeul var.

Ben Kpop'tan pek anlamadığım için bu senenin idol dolu kadrosundansa geçen senenin aktör dolu kadrosuna daha çok bayılmıştım. Ama her yerde olan Joon Gi kalp ben!


Yalnız başrol kızımız Go Won Hee'nin, geçen seneki şuan yüzü gözümün önüne bile gelmeyen anlamsız kızdan daha hatrı sayılır birisi olması hoşuma gitti. 


Reklam olarak bakarsak;
Mükemmel bir fikir yani, keşke bizde de yapsa büyük markalar. Dizi boyunca Lotte'nin dört bir köşesini bize gezdirdiler, bazı markaların da reklam içinde reklamını yaptılar. Öyle bir çekmişler ki Kore'ye gelen turistler için turun odak noktası Duty Free gezmekmiş yani, yersen. 

Dizi olarak bakarsak;
Konusu elbette ki fantastik. Kızımız aynı diğer seride olduğu gibi yakışıklı çocuklarımızın her biriyle bir bölümde sırayla ve ayrı ayrı karşılaşıyor. Yalnız ben bu güya 'çirkin' kızların güzelleşmesi temalı hiçbir şeyi sevmiyorum. Kore'deki (veya dünyadaki) bu dış güzellik budalalığına gıcık olmanın yanı sıra kız çirkin değil yani. Niye çirkin dediklerini anlamıyorum. Anlamayınca da zevki kalmıyor hahahaha. Güzelleştiği zamandaki tek farkı düz fön, bedenine oturan kıyafetler ve yanaklarının kızarıklığını kapatan bi fondöten felan. 

Bu konuya karşı benim şahsi antipatim elbette, yoksa dizi fena değil. Aman zaten 15er dakikacık 7 bölüm. Böyle güzel adamların hatrına çiğ tavuk bile yenirken dizi mi izlenmez^^ Hele benim gibi değil de Kpop'tan falan anlayan biriyseniz ohoooooooo buyrun bayram yerine^-^

Keyifli seyirler^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^