''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Aralık 2017 Cumartesi

İzledim: The Package

the package ile ilgili görsel sonucu

Bir haftalık Fransa gezisine katılan bir grubun her bir üyesini buraya sürükleyen enteresan hikayelerini ve bu gezide doğan bir aşkı izliyoruz.

the package ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle bu diziyi bloglarında ballandır ballandıra anlatmayan tüm blogger arkadaşlarıma teessüf ederim!!! Nasıl böyle mükemmel bir diziden bu kadar geç haberim oldu ben de bilemiyorum.

Sadece CNblue ve Jung Yong Hwa sevgimle, aşırı beklentisiz başladığım; "Popstarlar dizi yapınca çok da kaliteli olmuyor ama 12 bölümcük en azından, Jung Yong Hwa hatrı için izleyeyim." dediğim dizi beni kendine hayran bıraktı. 

Son yılların en büyük şoku!

İlgili resim

Jung Yong Hwa, celebrity dünyasında görüp görebileceğiniz ennnnn ponçik insan inanın bana! Bütün talk showlarda, konser yayınlarında, dizi çekimlerinin kamera arkalarında ve hatta canlı canlı izlediğim kadarıyla ondan daha güler yüzlü, sıcak kanlı ve düşük egolu birisini görmedim. Hastasıyım ve dediğim gibi onun hatrına başladım diziye.

Karakteri San Ma Roo centilmen ve iyi kalpli (insanın içini bayanlardan değil), dürüst ve sevimli yani böyle tam evlenilecek adam tipiydi. 

Kedi yavrusu gibi, köpek yavrusu gibi, tilki gibi, kader gibi bir erkek....
(Diziyi izleyenlere selam olsun, sadece onlar anladı)

the package yoon soso ile ilgili görsel sonucu

Yoon So So rolünde ise Lee Yeon Hee vardı. Ben bu kızı çok beğendim bu dizide. Siz de bi baksanıza şu fotoğrafa...

Diğer dizilerdeki başrollerdeki gibi ipek gibi saçları, pembiş pembiş dudakları, meşhuuuur 'Korean Fashion' a kapılmış bir tarzı yoktu. Çok doğal, çok gerçek. Hem tarzı hem karakteri. Çok severek izledim.

İlgili resim

Çok da doğal ilerleyen bir aşk hikayesi izledik. Kader teması o kadar güzel işlenmişti ki bana bile dokunmadı. 

the package ile ilgili görsel sonucu
Ortadaki ajumma kalp ben!
Şimdi dizinin en güzel şeylerinden bahsetmek istiyorum:  mükemmel kadrosu!!!
Birbirinden etkileyici o kadar güzel karakterler, ve onların öyle etkileyici hikayelerini izledik ki... Normalde hep başrol çifti izliyim gerisi yalan diye düşünürdüm ama burda diğer hikayeler öyle güzeldi ki anlatamam.

Dizide 'başrol' diye birilerini işaret etmemize rağmen herkese aynı ekran süresi ayrılmıştı sanırım. Yani en çok aşık çiftimizi izledik, bütün olaylar onların etrafında döndü de diğerleri çerezdi mevzusu yoktu. Herkesin hikayesi 'başrol'dü. 

Bu insanlar neler yaşadılar da buraya geldiler? Bu bir haftada ilişkilerinde neler değişti? Bu Fransa gezisi kendilerinde neleri keşfetmelerine sebep oldu? Dönünce nasıl yaşadılar? 

Ayrıca ilk gün birbirlerinin yüzüne bile bakmayan insanların zaman geçtikçe farklılıklarını kabul edip, birbirlerini anlamasını ve insani ilişkilerinin nasıl iyileştiğini izledik. Ay çok bayıldım diziye nasıl anlatacağımı bilemedim daha...

İlgili resim

Dediğim gibi dizi 7 günlük bir Fransa turunu konu alıyor. 12 bölüm boyunca gün be gün Fransa'yı onlarla birlikte gezmiş gibi hissettim. Belgesel mi desem, sanal Fansa turu mu desem... Diziyi o kadar güzel çekmişler ki, çoğu zaman ordaymışım gibi oldu, rehberin belli bölgelerle ilgili verdiği ilginç bilgiler hala aklımda, sanki ben de tura katılmışım gibi. 

İnanılmaz Fransa manzaraları, bilgileri vardı. Böyle dolu dolu bi diziydi yani. Her yerde resim yapan ressamlardan, oradan ilham alan edebiyatçılardan bahsettiler ki bayıldım! Ayrıca mesela bir yere gidince orda çekilmiş ünlü bir Fransız filminden mi bahsediyor rehber, çat diye o filmden kesitler giriyor araya... Bir Fransız şarkının adı mı geçiyor, hemen o şarkı çalmaya başlıyor... 

Şöyle diyeyim ben size, ben Fransa'ya gittim ama rehberimiz ne orada çekilmiş filmlerden, ne yazılan meşhur şarkılardan ne de orada ilham bulup resim yapmış meşhur ressamlardan bahsetmemişti. Hepsini bu diziyle öğrendim ve inanılmaz büyülendim. 

the package ile ilgili görsel sonucu

Diziyle ilgili daha ne yazsam bilemiyorum ama işin özeti şunlar kalıyor aklımda:

Birbirinden farklı hikayeleri olan bir grup insan ve
Görsel bir şölen...

Bir de, kimse hakkında gerçekleri bilmeden ön yargılı bir şekilde yorum yapmamamız gerektiği... Çünkü bazen bırakın duyduklarımızı, gördüklerimiz bile zannettiğimiz gibi olmayabilir. Dizide örneğini bolca göreceksiniz.
.
.
.
Kore'deki reytingi ne oldu bilmem ama Avrupa'da hak ettiği değeri görmediği kesin. Bildiğimiz klasik Kore dizilerinden çok farklı, çok fresh, akılda kalıcı ve mutlu eden bir dizi. 

Şiddetle tavsiye ediyorum!!!!!!!!




6 yorum:

  1. Ay bende bu dizi güzel değildir diye izlemiyordum , yani şarkıcıların pek dizileri güzel olmuyordu ama madem övdün izleyeceğim :D birde ben orada , age of youth da ki şefi gördüm kesin izlemem lazım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben de aynı düşünceyle beklentisiz başlamıştım ama çok farklı çok güzel bir şey çıktı karşıma. mutlaka izlemelisin^^

      Sil
  2. nası yetişcez bu dizilereee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bi de bana sor vallahi yetişemedim...
      çok geri kaldım çooooooook hihih^^

      Sil
  3. hemen izleyeyim, parise gecen yil gittim merak ettim simdi nasil bakiyim.
    Goblin dizi yorumu icin girmistim bloga, ona neler yazdiniz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok enteresan formatta bir dizi diğer kore dizileriyle karşılaştırınca.
      goblim'le ilgili yazılarım en çok okunan ve sevilenler aslında. umarım siz de zevk alırsınız^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^