''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ocak 2020 Çarşamba

İzledim: The Tale of Nokdu

2019'da en yüksek reyting alan dizilerden maraton yaptım demiştim size geçen yazımda. Bu da maratona baştan giren, en yüksek internet izleyici puanına ve reytinge sahip dizilerden birisiydi.


Nok Du'nın ailesine suikastçiler saldırınca NokDu onların liderini bulmak için takip etmeye karar verir. Yolun sonu sadece kadınların yaşayabildiği bir dul kadınlar köyüne düşünce, NokDu da bu işin peşini bırakmak istemez ve bir kadın kılığına girerek o köyde yaşamaya başlar.


Başrolde Nokdu rolünde Jang Dong Yoon vardı. 28 yaşındaki bu bebeksi adama neresinden bakarsam bakayım 21'den fazla demem! Yüzü, hatları, tipi, gülümsemesi ve hatta mimikleriyle hal ve hareketleri bile ergenlikten yeni çıkmış gibi gösteriyor.

İlk bölümlerde kadın rolüne girdiğinde o kadar, o kadar, o kadar gerçekçi bir kadın oldu ki, daha sonra asla gözüm erkek haline alışamadı. Kesinlikle erkek olmak için fazla güzel bir adam hihihih. Net kadın olmalıymış. Dizideki tüm kadınlardan daha minicik bir yüzü, dolgun ve pembe dudakları, zarif ve narin bir vücudu, toptan bir güzelliği vardı. 

Demem o ki kadın hali erkek halinden çok daha gerçekçi ve iyiydi... Erkekken sanki erkek kılığına girmiş kadın gibiydi...
Ayyy okuma bu yazdıklarımı Jang Dong Yoon -_- Özür dilerim ><


Diğer başrolde ise Kim So Hyun vardı. Kendisi 20 yaşında ufacık tefecik içi dolu bir turşucuk. Hala yardımcı oyuncu olacak çağlardayken bir sürü dizide başrol oldu bile. Bana aşırı genizden gelen sesi biraz rahatsız edici ve rolleri birazcık tek düze gelse de sevimliliğini inkar edemem. 

Ama üzülerek söylüyorum ki bu dizide NokDu'dan çok daha erkekti ><


Bir röportajlarında şöyle bişey dediler : Diziden önce o kadar iyi anlaştık ki yönetmen aramızdaki ilişkinin iyice kardeş gibi olmasından çok korktu. Benim aldığım hissiyat da tam buydu. Öncelikle ikisine de gözüm kadın olarak alıştığından o kadın-erkek çekimini hiç alamadım. Nokdu o narin tavrından çıktığı dövüş sahneleri sırasında falan da yine o ilişki aşktan çok kardeşlik gibi geldi bana. Tensel temaslar zorlamaydı sanki... Bilemiyorum bunlar sevgiliden çok abi-bacı gibiydi -_-


Dizide ilk başlarda Rooftop Prince vaybı aldım. Orda erkek kılığında bir kadın, burda kadın kılığında erkek vardı. Güzel bir romantik komedi görücez diye düşünürken tabiiki de konu o kadar basit kalmadı.


Basit kalmadı dediysem gerçekten sarpa sardı. Kim kimdir, kim iyi kim kötü o kadar karıştı ve zorlaştı ki benim için, açıkçası ittirerek izlemek zorunda kaldım. Yani hiç mi karışık dizi izlemedik hayatımızda? Daha neler neler, ne entrikalar, politik karmaşalar izledik de ama demek ki akıcılığı zayıftı ki bu karmaşa zorladı beni izlerken. Hoşuma gitmedi maalesef...


Yine de hakkını yememek lazım ki son 3-4 bölümde başından ayrılamadım. Düğümler açıldığı için mi, ilişkileri yoluna girdiği için mi bilemiyorum ama daha severek izledim. Özellikle son bölümde dizi boyunca çektikçe çeken herkesin mutluluğunu izlemek çok çok güzeldi. 
Evet, spoiler, mutlu son. 

Ama genel olarak bu dizinin neden bu kadar beğenildiğini, kardeş gibi duran bu çifte neden hayran kalındığını anlayamadım, üzgünüm.


Son olarak yorumumu bu göz yakan Jang Dong Yoon fotoğrafıyla bitirmek istedim. Allahım bir insan daha ne kadar benim tipim olamaz bilemiyorum. O saçlar ne!!! Dizide eski dönem erkekleri topuz yaptığında uzun saçlarına tahammül edebilir ve hatta sevebilirim ama gerçek hayatta bu saç ne demek! Zaten yüzü gerçekten kadın gibi. Dedim ya dizide kadınken daha gerçekçiydi diye. Bu saçlarla iyice kız kardeş oluyor. 

Bizimla deyılsın Jang Dong Yoon. Acilen berbere koş!






2 yorum:

  1. Bende diziyi sırf Jang Dong Yoon için izledim gerçekten oyunculuğunun hakkını vermiş , erkek olduğuna inanamıyorum halen daha ama sonunu getiremedim maalesef bir süre sonra çok sıktı , ilk bölümler çok çok iyiydi çok güldüm belki fazla erken aşık olduklarındandır ondan mıydı bilmiyorum :( Kim Soo Hyun da artık ben kendimi kanıtladım uğraşamam gibi bir hali vardı , sanki zorla oynatmışlardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa keşke azıcık daha ittirseydin diziyi ^^ o kadar sıkıcı giden dizi son 3-4 bölümde bir nebze daha ilgi çekici oluyordu. ilk bölümler hadi konuyu anla et derken geçiyor ama dizinin orası gerçekten bir fecahat!!! orayı atlamak için çaba harcayan sonunu hakediyor sanırım hihihi^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^